کد خبر : ۱۰۷۲۵
۱۳:۲۵

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

اژه‌ای: اگر اجازه می‌دادیم دوربین‌ها محاکم و زندان‌های ما را ببینند، امروز وضع‌مان بهتر بود

رئیس قوه قضاییه گفت: اگر اجازه می‌دادیم دوربین‌ها محاکم و زندان‌های ما را ببینند، وضعمان امروز بهتر بود.

غلامحسین محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: در همه نامه‌‌های رییس بازرسی کل کشور نوشته می‌شود محرمانه. از کجا معلوم که این کار درست است؟

وی افزود: در این دوره با دوربین به چند انبار تملیکی رفتیم. این بازدید صد برابر از گزارش‌های سازمان بازرسی موثرتر بود، چون به عیان مردم دیدند و کسی نمی‌توانست دفاع کند. اگر اجازه می‌دادیم دوربین‌ها محاکم و زندان‌های ما را ببینند، وضعمان امروز بهتر بود.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha