سیاسی ۱۴۰۳/۰۶/۰۹

محمد میرموسوی کیست؟/ آخرین جزئیات از پرونده شهروند لاهیجانی

اخباری در فضای مجازی مبنی بر فوت شهروندی لاهیجانی به نام « سیدمحمد میرموسوی» در بازداشت منتشر شده است. درباره این شخص و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان درباره این پرونده چه می دانیم؟

محمد میرموسوی کیست؟/ آخرین جزئیات از پرونده شهروند لاهیجانی

ابراهیم انصاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان صبح امروز با اشاره به فوت متهمی تحت نظر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان از بررسی موضوع و حضور در محل وقوع حادثه خبر داده و با اشاره به تعیین بازپرس ویژه برای این پرونده گفته است که در اینباره «برای پنج نفر از افسران نیروی انتظامی قرار بازداشت موقت صادر شده است.

بر اساسی گزارش خبرگزاری میزان، انصاری همچنین تاکید کرده است که این موضوع در کمیته پیگیری وقایع خاص دادگستری استان نیز با حضور مسئولان قضایی استان مطرح شد و مورد رسیدگی و نظارت ویژه قرار گرفت و هیات حقوق شهروندی استان گیلان به لاهیجان عزیمت کرده و تحقیقات و بررسی‌های دقیق قضایی ادامه دارد.

در فضای مجازی نیز ویدئوهایی از پیکر بی جان مرد جوانی منتشر شده که گفته می شود متعلق به «محمد میرموسوی» است. اصلاحات نیوز نمی تواند اصالت ویدئو و هویت پیکر بی جان فرد نمایش داده شده در این ویدئو، را تایید یا تکذیب کند.

گفته می شود محمد میرموسوی، جوان ۳۶ ساله اهل لاهیجان روز شنبه ۳ شهریور در پی یک نزاع بازداشت شده و در شرایطی که در بازداشت بوده فوت کرده است.

بیشتر بخوانید:

دستور رییس‌جمهور به وزیر کشور برای بررسی جوانب حادثه لاهیجان

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید