انتصابات ۱۴۰۳/۰۶/۰۸

پافشاری بر انتخاب تا صدور حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت برای حمید بورد

پافشاری بر انتخاب و صدور حکم برای حمید بورد، به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت چهره مستقلی از محسن پاک‌نژاد برای نفتی‌ها به نمایش گذاشت.

پافشاری بر انتخاب تا صدور حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت برای حمید بورد

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از انرژی پرس، حواشی انتخاب مدیرعامل شرکت ملی نفت یکی از داغ‌ترین اخبار صنعت نفت ایران بود. پافشاری بر انتخاب و صدور حکم برای حمید بورد، به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت چهره مستقلی از محسن پاک‌نژاد برای نفتی‌ها به نمایش گذاشت.

حمید حسینی، سخنگوی اپکس درباره‌ی انتخاب حمید بورد گفت: بورد، شخصیتی فنی و باتجربه‌ است و سابقه خوبی در شرکت نفت دارد. همچنین ارتباطات خوبی هم با بدنه نفت دارد و از حضورشان هم استقبال شده است.
حسینی ادامه داد: مشکل اصلی شرکت نفت منابع مالی و دسترسی به سرمایه است و امیدوارم که در شرکت نفت موفق باشد. به هر حال از باتجربه‌ترین و خوشنام‌ترین افراد است که انتخاب شده‌اند و امیدوارم با اقتضائات زمان بتوانند خودشان را تطبیق دهند.
او افزود: پاک‌نژاد و هیات مدیره شرکت ملی نفت کار بسیار سختی در پیش دارند. با توجه به ریز برنامه‌های داده شده و اهدافی که اعلام کرده‌اند، در زمینه افزایش تولید نفت، گاز، افزایش ظرفیت پالایش، ظرفیت پتروشیمی، بسیار کار سنگینی دارند و دعا می‌کنیم که خدا کمکشان کند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید