سیاسی ۱۴۰۳/۰۸/۰۱

رئیس‌جمهور: کاهش تورم سرلوحه احکام برنامه بودجه است

پزشکیان گفت: در ارقام بودجه اطمینان حاصل شده که تقویت بنیه دفاعی یکی از اولویت‌های اصلی دولت باشد.

رئیس‌جمهور: کاهش تورم سرلوحه احکام برنامه بودجه است

به گزارش اصلاحات نیوز؛ مسعود پزشکیان برای تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و اظهار کرد: امروز لایحه بودجه ۱۴۰۴ را که دست رنج دوماه کار مستمر همکاران بنده در دولت بوده است تقدیم می کنم و هرگونه اصلاح اقتصادی صرفا با وفاق صورت خواهد گرفت.

وی افزود: سعی کردیم با مردم و نمایندگان صادقانه صحبت کنیم.

پزشکیان ادامه داد:با توجه به شرایط موجود منطقه‌ای و تهدیداتی که متوجه ملت ایران است در ارقام بودجه اطمینان حاصل شده که تقویت بنیه دفاعی یکی از اولویت های اصلی دولت باشد.

رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: من متعهد شده‌ام در مسیر وفاق حرکت کنم؛ هر گونه اصلاح اقتصادی صرفا با وفاق تحقق خواهد یافت، تلاش کردیم در تدوین بودجه همه گروه‌ها را در نظر بگیریم.در تدوین بودجه سعی کردیم با مردم و نمایندگان مجلس صادق باشیم و اعداد را واقعی بنویسیم و مواردی که در توان داریم را تعهد کنیم.

وی ادامه داد: این لایحه مخصوصا در موارد اقتصادی، نتیجه جلسات متعدد با اساتید دانشگاه، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و کارشناسان خبره دولت است.

پزشکیان در تشریح جزئیات لایحه بودجه گفت: در برنامه بودجه ارائه شده به حمایت از محرومین تاکید شده است، تلاش دولت این است که به سمت رفع تبعیض حرکت کند.

رئیس جمهور افزود: با توجه به شرایط منطقه در قانون بودجه اطمینان حاصل شده که تقویت بنیه دفاعی یکی از اولویت‌های اصلی دولت باشد. توجه جدی به رشد اقتصادی و کاهش تورم به عنوان هدف عالی برنامه هفتم سرلوحه اهداف برنامه بودجه بوده است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید