سیاسی ۱۴۰۳/۰۸/۰۲

مجید رضاییان:

دولت پزشکیان آخرین فرصت و ایستگاه است

مجید رضاییان گفت: آنچه که اتفاق افتاد و منجر به ظهور دولت چهاردهم، همچنین آشتی 50درصدی مردم و قهر 50درصد دیگر مردم با صندوق‌های رای شد، نشان می‌دهد که ما دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم. من این دولت را آخرین فرصت و آخرین ایستگاه می‌دانم.

دولت پزشکیان آخرین فرصت و ایستگاه است

رضاییان گفت: برخی به بهانه وفاق، پشت وفاق می‌ایستند و حاضر نیستند به تغییری که دولت پزشکیان می‌خواهد به سمت آن حرکت کند، تن دهند.
یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد، قوانین بالادستی است. قانون بالادستی باید تغییر کند، اگر لازم شد قانون اساسی هم باید تغییر کند. دولت نمی‌تواند بایستد و بگوید به دنبال تغییر است، بعد برنامه هفتم را بدون به‌روز آوری اجرایی کند.
آنچه که اتفاق افتاد و منجر به ظهور دولت چهاردهم، همچنین آشتی ۵۰درصدی مردم و قهر ۵۰درصد دیگر مردم با صندوق‌های رای شد، نشان می‌دهد که ما دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم. من این دولت را آخرین فرصت و آخرین ایستگاه می‌دانم.
وقتی قرار است حاکمیت به تغییر تن دهد و مخاطب هم نخبگان و حاکمیت هستند، ۲ عنصر باید در اراده تغییر و در سازمان و تشکیلاتی تغییر مدنظر قرار گیرد. نخست خردگرایی و بحث دوم هم تعادل و میانه‌روی است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید