اجتماعی ۱۴۰۳/۰۱/۰۳

حمله تروریستی در مسکو

تیراندازی در تالار شهر کروکوس۴۰ کشته برجای گذاشت+فیلم

پنج مرد مسلح با مسلسل به بازدیدکنندگان تالار شهر کروکوس که به گوشه‌ای رانده شده‌اند شلیک می‌کنند. در ابتدا حداقل ۱۵ نفر کشته شدند.

تیراندازی در تالار شهر کروکوس۴۰ کشته برجای گذاشت+فیلم

رسانه‌های روسیه گزارش کردند که ۵ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن درون یک مجتمع تجاری شامگاه جمعه سوم فروردین در حومه شهر مسکو پیش از آغاز کنسرت به سوی حاضران اقدام به پرتاب بمب‌‌ آتش‌زا و تیراندازی کردند.
بنا بر گزارش‌ها از روسیه در نتیجه انفجار بمب، این مجتمع تجاری دچار آتش‌سوزی شده و بر اثر تیراندازی مهاجمان نقاب‌دار دست‌کم ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.
همچنین بنا بر گزارش‌های اولیه گفته شده تعدادی از شهروندان در نتجیه آتش‌سوزی ناشی از انفجار بمب در این مجتمع تجاری گرفتار شده‌اند که تلاش‌ها برای تخلیه آنها از مکان حادثه ادامه دارد.
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله‌ای تروریستی» در حومه شهر مسکو است و نیروهای گارد ملی روسیه به مکان حادثه اعزام شده‌اند.این حمله در داخل تالار کنسرت و جشن‌ها در مجتمع تجاری «کروکوس سیتی هال» در شمال غرب پایتخت روسیه رخ داده است.

گروهک تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت!
واکنش آمریکا به حمله تروریستی در مسکو: تصاویر وحشتناک هستند

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید در پی حمله تروریستی در مسکو با ابراز همدردی گفت: تصاویر وحشتناک هستند.

هشدار مدتی قبل آمریکا به شهروندانش در روسیه برای عدم حضور در تجمعات بزرگ!

سفارت آمریکا مدتی قبل به شهروندانش هشدار داده بود که افراط‌گرایان برنامه‌های قریب‌الوقوعی برای هدف قرار دادن تجمعات بزرگ مانند کنسرت‌ها در مسکو را دارند و از شهروندان آمریکایی خواسته بود تا ظرف ۴۸ ساعت آینده از حضور در چنین مکان‌هایی خودداری کنند.

پیام کوتاه و عجیب پوتین: حتی اگر به ما ضربه بزنید هم از حمایت از مردم غزه پشیمان نیستیم!

پوتین گفت: از وتو کردن قطعنامه شورای امنیت و حمایت از مردم غزه پشیمان نیستیم حتی اگر به ما ضربه بزنید. به زودی در کرملین بیانیه رسمی خواهیم داد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید