۱۴۰۱/۰۵/۰۶

یک تست شخصیت جالب ؛ شما چه نوع دوستی هستید؟

در نگاه اول به تصویر چه میبینید تا مشخص شود شخصیت شما در هنگام دوستی چگونه است.

دوستان بخش مهمی از زندگی ما هستند. هنگامی که به دنیا می آییم، بسیاری از ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که اولین سیستم حمایت عاطفی خود را در والدین و خواهر و برادرمان پیدا می کنیم. اما همانطور که بزرگ می‌شویم و شروع به رفتن به مدرسه و ملاقات با افراد بیشتری می‌کنیم، یک شبکه پشتیبانی جدید متشکل از دوستانی ایجاد می‌کنیم که علایق ما را به اشتراک می‌گذارند، که می‌توانند در مواقع نزاع از ما حمایت کنند و زمانی که زمان کمی روشن‌تر است با ما بخندند.

1. اژدها اگر ابتدا اژدها را دیدید، دوستی هستید که به شدت وفادار است.در حالی که ممکن است با رفتار ملایمی به نظر بیایید، وقتی صحبت از محافظت از دوستانتان در برابر بدرفتاری توسط دیگران می شود، کاملاً مایلید که غر بزنید. حتی ممکن است هر از گاهی پنجه های خود را نشان دهید. در حالی که وقتی کسی را که دوستش دارید در خطر می بینید آسان است که از 0 به 100 برسید، مطمئن شوید که خلق و خوی شما در واقع موقعیت هایی را که آنها تجربه می کنند، چالش برانگیزتر از قبل نمی کند. خلق و خوی شما ممکن است اوضاع را بدتر کند.

2. سرباز اگر اول سرباز را دیدید، شما دوستی هستید که در کنار افراد نزدیک به شما می ایستید.شما همیشه کلمات مناسبی برای گفتن ندارید تا آنها احساس بهتری داشته باشند، و شما اولین کسی نیستید که از طرف بهترین دوست خود وارد دعوا می شوید، اما آنها همیشه می توانند به شما تکیه کنند تا در کنار آنها بایستید. از صحبت کردن نترسید شما به اندازه حضورتان برای ذهن و قلبتان ارزش قائل هستید و دوستانتان احتمالا مشتاق شنیدن نظر شما هستند.

3. مرد کلاه به سر اگر ابتدا مرد کلاه پوش را دیدید، از آن دسته دوستانی هستید که با حس شوخ طبعی خود روز را نجات می دهید.مهم نیست که یک موقعیت چقدر متشنج باشد، همیشه می توانید آن را با یک شوخی سریع پخش کنید. البته هیچکدام از اینها به این معنی نیست که شما مسائل جدی را جدی نمی گیرید. خنده بهترین دارو است، اما مراقب باشید که بی احساس نباشید.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید