۱۴۰۱/۰۴/۰۵

چراغ سبز گزینه ملی پوش یحیی به پرسپولیس

مدافع ملی پوش در خصوص شایعه بازگشتش به پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.

یکی از بازیکنانی که در پایان لیگ بیست و یکم شایعه بازگشتش به فوتبال ایران و پرسپولیس مطرح شده بود، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع فعلی الاهلی قطر و تیم ملی ایران بود. با وجود انجام مذاکرات اولیه باشگاه پرسپولیس با این بازیکن، کنعانی زادگان به دلیل قرارداد با الاهلی نتوانست از این تیم جدا شود.

محمد حسین نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و توضحیاتی ارائه کرد. مدافع فیکس تیم ملی در این خصوص گفت: پرسپولیس که عشق است و این باشگاه مثل خانه من می‌ماند.

هواداران پرسپولیس هم که آنقدر به من لطف و محبت دارند، من نمی‌دانم چگونه پاسخ آن‌ها را بدهم. همیشه گفتم، بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی افتخار است و من هم از اینکه روزی پیراهن این تیم را بر تن کردم، خیلی خوشحالم و به خودم می‌بالم. اگر بخواهم واقعیت را بگویم و روراست صحبت کنم. الاهلی برای جدایی من یک میلیون دلار پول می‌خواهد و همین موضوع انتقال من را به تیم‌های دیگر غیرممکن می‌کند.

اگر سد یک میلیون دلاری نبود، با پرسپولیس مذاکراتم را آغاز می‌کردم و شاید الان عضوی از این تیم برای فصل آینده بودم. باز هم می‌گویم، جدایی از الاهلی و بازگشت به پرسپولیس یا رفتن به هر تیم دیگری اصلا دست من نبود و نمی‌توانستم کاری انجام دهم. من هرچه دارم از پرسپولیس و هوادارانش است و عاشقانه تیم محبوبم را دوست دارم. از همینجا هم برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین‌ها برای آن‌ها بیفتد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید