۱۴۰۱/۰۳/۱۱

پیشنهاد جنجالی رضا درویش به یک ستاره

شنیدیم رضا درویش به سید جلال حسینی پیشنهاد داده است که درصورت خداحافظی از فوتبال به عنوان مربی یا حضور در کادر مدیریتی به باشگاه پرسپولیس کمک کند.

بدون کوچک‌ترین تردیدی یکی از ستون‌های موفقیت پرسپولیس طی سال‌های اخیر و یا حتی مهمترین عامل موفقیت قرمزها سیدجلال حسینی کاپیتان متعصب این تیم بوده است. او محبوبیت زیادی بین هواداران دارد اما باید پذیرفت هر قهرمانی بالاخره یک پایانی هم خواهد داشت.

سیدجلال که در دومین مقطع حضورش در پرسپولیس دوران فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و اصلا عجیب نیست بگوییم همین حالا او تنها با سه و نیم فصل بازی در این تیم چهره یک کاپیتان واقعی و محبوب را نزد هواداران میلیونی تیمش به دست آورده، اگر محبوب‌ترین بازیکن این تیم نباشد حتما یکی از سه گزینه محبوب این مجموعه به حساب می‌آید.

سیدجلال وقتی از تیم ملی خداحافظی کرد که در اوج دوران فوتبالش بعد از دو قهرمانی متوالی لیگ برتر به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده بود و تا لمس این جام نیز فاصله‌ای نداشت. هر چند کنار رفتن او از تیم ملی برای آنهایی که نگاه کی‌روش به او و حضورش در بازی‌های ملی را دقیق دنبال می‌کردند چندان عجیب نبود اما خبر خداحافظی‌اش از تیم ملی مثل بمب صدا کرد.

با این حال بعد از کناره‌گیری از تیم ملی حداقل هواداران پرسپولیس خوشحال بودند که می‌توانند از پتانسیل‌های فنی و مدیریتی این بازیکن درون و بیرون رختکن همچنان بهره‌مند شوند و از نمایش‌های مقتدرانه حسینی لذت ببرند اما وقتی قرار باشد مدافع سختکوش سرخ‌ها را حتی در عرصه رقابت‌های باشگاهی هم نبینیم حتما ابعاد خبر خداحافظی او و تبعاتش گسترده‌تر خواهد بود. یادمان نرفته سیدجلال حسینی خبر خداحافظی‌اش از تیم ملی را زمانی اعلام کرد که دیگر شانسی برای حضور در جام ملت‌های آسیا نداشت. البته که او این تصمیم را مدتی قبل‌تر در مشورت با همسر خود گرفته بود اما منتظر ماند و وقتی از آخرین نگاه کی‌روش ناامید شد خبر خداحافظی‌اش را رسانه‌ای کرد. پس بعید نیست اگر همین حالا تصمیم قطعی‌اش برای کنار گذاشتن فوتبال را گرفته باشد.

او روزهای پرفراز و نشیبی درفصل جاری تجربه کرد. شاید برخی مشکلات سید جلال با یحیی درست یک روز قبل از دربی برگشت آغاز شد. جایی که کاپیتان پرسپولیس در فاصله ۲۴ ساعت مانده به بازی با استقلال اعلام کرد دروضعیت ۱۰۰ درصدی نیست و بهتر است یک مدافع دیگر به جای او فیکس بازی کند.

یحیی گل محمدی پس از تساوی جنجالی یک بر یک برابر فرهاد مجیدی با فشارهای زیادی از جانب رسانه‌ها و هواداران درخصوص قرار ندادن سید جلال در ترکیب اصلی مواجه شد و انتظار داشت کاپیتان خودش دلیل اصلی این موضوع را در رسانه‌ها بیان کند اما چنین نشد!

نیمکت نشینی‌های متوالی و این آخری اخراج ۲۴ ساعته به دلیل انجام بازی والیبال با عالیشاه، فرجی و بیرانوند اوج اختلافات او با سرمربی تیم بود تا شایعه خداحافظی‌اش بیش از پیش به گوش برسد. در این میان زمزمه‌هایی نیز شنیده شد که احتمال دارد سید جلال به ملوان صعود کرده به لیگ برتر بازگشته و سال آخر فوتبالش را در شهرخودش انزلی انجام دهد اما…

حالا پیشنهاد رضا درویش که حتما با هماهنگی یحیی گل محمدی بوده است می‌تواند سرفصل جدیدی در زندگی ورزشی مدافع ۴۰ ساله پرسپولیس باز کند. آیا سید جلال می‌پذیرد؟ باید منتظر ماند و دید!

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید