۱۴۰۱/۰۵/۱۱

سورپرایز ساپینتو برای بازی با سپاهان

برای ساپینتو پیروزی در بازی اول مقابل تیمی چون سپاهان از اهمیت بالایی برخوردار است و او می‌خواهد تیمش را هجومی ارنج کند.

استقلال فصل گذشته در بسیاری از بازی‌ها عملا با یک مهاجم بازی می‌کرد و خیلی از مسابقات خود را هم با نتیجه یک برصفر برد اما به نظر می‌رسد ساپینتو نسبت به مجیدی مربی هجومی‌تری است و دوست دارد تیمش زیاد گل بزند. در همین راستا شنیدیم مرد پرتغالی با توجه به این که تیمش مقابل سپاهان میزبان است و در برابر تماشاگران خودی بازی می‌کند، قصد دارد با سه مهاجم بازی کند و حتی شاید استقلال را با روش ۳-۴-۳ مقابل شاگردان مورایس در سپاهان ببینیم.

در این روش سه مهاجم استقلال می‌توانند شهباززاده، رضایی و یامگا باشند و اگر کاوه آماده نباشد، احتمالا پیمان بابایی یا ارسلان مطهری جانشین او می‌شوند. دست ساپینتو در خط حمله کاملا باز است و از این حیث مشکلی ندارد اما انتخاب هافبک‌ها هم در بازی اول مقابل سپاهان خیلی مهم است و ساپینتو که حتما روی تیمش شناخت بهتری پیدا کرده باید بهترین‌ها را برای بازی اول انتخاب کند.

سورپرایز او هم می‌تواند حضور امیرعلی صادقی در ترکیب اصلی باشد؛ بازیکن جوانی که در اردوی ترکیه رضایت ساپینتو را جلب کرد و با توجه به لغو سفر تیم امید به قونیه می‌تواند ۲۱ مرداد برای استقلال بازی کند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید