۱۴۰۱/۰۴/۲۶

دو بمب بزرگ در راه استقلال ؟

هافبک استقلال همچنان به دلیل اتفاقاتی که در فصل گذشته افتاد تصمیم به جدایی از این تیم دارد.

هافبک شماره۷ نیم‌فصل اول فصل گذشته استقلال یکی از آن‌دسته از بازیکنانی بود که طی روزهای گذشته اخبار متعدد و مختلفی درباره سرنوشت او وجود داشته و احتمالات زیادی نیز درباره این بازیکن مطرح شده است. رضاوند که نیم‌فصل دوم لیگ گذشته را به‌صورت قرضی در فولاد بازی کرد، با توجه به اینکه از قراردادش با استقلال یک‌سال دیگر باقی‌مانده این روزها در تمرینات این تیم حضور دارد، با این حال هنوز درباره رفتن یا ماندن این بازیکن خبر قطعی منتشر نشده است و باید منتظر روزهای آینده باقی ماند.

درباره این بازیکن همچنین گفته می‌شد او یکی از بازیکنان خروجی استقلال است و به‌زودی راهی فولاد می‌شود اما با اعلام رسمی نام نفراتی که ساپینتو آنها را در لیست خروجی قرار داده بود، مشخص شد که این سرمربی روی نام رضاوند احساس رضایت دارد و حتی اعلام کرده است این بازیکن طبق قراردادی که دارد باید به کار خود با استقلال ادامه دهد.

همه اینها درحالی است که این بازیکن باتجربه روز گذشته در عکسی که باشگاه منتشر کرد چهره‌ای کاملا خندان و بشاش درکنار ساپینتو داشت تا از شواهد بربیاید که رضاوند یکی از نفرات استقلال است که همراه این تیم به ترکیه اعزام خواهد شد و حتی برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن داشت که این بازیکن میانی فعلا کارش را با استقلال ادامه می‌دهد و باید دید مسئولان باشگاه چه تصمیمی درباره رضاوند خواهند گرفت.

با همه این تفاسیر اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد رضاوند که در روز اول تمرین هم حاضر به همراهی آبی‌ها نشده بود همچنان متمایل به جدایی است و به باشگاه اعلام کرده نمی‌خواهد در استقلال بماند. این درحالی است که قبلا نیز این بازیکن در روزهای پایانی فصل گذشته گفته بود در اهواز راحت‌تر است و دوست دارد به فوتبالش در فولاد ادامه دهد.

طبق شنیده‌ها، به‌نظر می‌رسد این بازیکن همچنان از فضای بی‌اعتمادی و انتقادی زمان حضورش در استقلال از دست هواداران و فضای هواداری و رسانه‌ای استقلال در فضای مجازی دلخور است و در محافل خصوصی نسبت به این موضوع گلایه‌هایی را مطرح کرده تا این‌طور به‌نظر برسد که درخواست وی برای جدایی با این موضوع مرتبط باشد.

معاوضه محتمل!
شایعاتی نیز درباره معاوضه رضاوند با یکی از بازیکنان فولاد شنیده می‌شود و در این زمینه اخبار غیررسمی حکایت از آن دارد که باشگاه استقلال به‌تازگی در نامه‌ای درخواست کرده رضاوند با مجتبی نجاریان، مدافع راست فولاد معاوضه شود تا بعد از حردانی، یک مدافع راست دیگر فولادی‌ها هم استقلالی شود، اما این موضوع تا لحظه تنظیم این خبر تایید نشده و پیگیری‌های «فرهیختگان» در این خصوص بی‌نتیجه مانده؛ هرچند حدود دو هفته پیش نیز استقلالی‌ها این خبر را تکذیب کرده بودند و شاید به‌تازگی در این خصوص تحولاتی رخ داده باشد.

با این حال امر محرز آن است که با جدایی وریا و احتمال پیوستن وی به فولاد و با وجود آنکه مهدی شیری نیز قراردادش را با فولاد تمدید کرده است، جا برای نجاریان مدافع تیم‌ملی امید ایران در این تیم تنگ شده و با توجه به اینکه استقلالی‌ها نیز به‌دنبال دفاع راست برای جانشینی غفوری هستند، این انتقال می‌تواند محتمل‌تر از هر زمان دیگری باشد. البته این شایعه هم مطرح شده که آبی‌ها برای سمت راست خط‌دفاعی به‌دنبال تیکدری، بازیکن گل‌گهر هستند اما گفته می‌شود احتمال آبی‌پوش شدن این بازیکن زیاد نیست.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید