ارز دیجیتال ۱۴۰۱/۰۳/۰۹

بیتکوین ایا پرواز میکند؟

پلن بی، خالق مدل سهام به جریان (S۲F)، بر اساس روندهای قیمتی تاریخی و مدل اصلی ۵۵ هزار دلاری ۲۰۱۹، شکست قیمت بیت‌کوین (BTC) را پیش بینی می‌کند. بیت‌کوین در ۶ ساعت گذشته نزدیک به ۶ درصد افزایش یافته و به بالای سطح حیاتی ۳۰۰۰۰ دلار رسیده است.

PlanB معتقد است، مدل اصلی ۵۵ هزار دلاری S2F صحیح بوده و افزایش ۱۴ برابری پیش بینی شده به ۵۵ هزار دلار بیشتر از خطای پیش بینی ۲ برابری ۱۰۰ هزار دلاری است. علاوه بر این، هر دو مدل پس از هاوینگ سال ۲۰۲۴ به ۵۰۰ هزار دلار اشاره می‌کنند.

PlanB حرکت صعودی برای بیت‌کوین (BTC) را پیش بینی می‌کند

قیمت بیتکوین بر اساس پیشبنی کاربر پلن B

به نظر می رسد قیمت بیت‌کوین با ورود به منطقه خرید، از محدوده ۲۸ تا ۳۰ هزار دلار فراتر می‌رود. طبق مدل ۵۵ هزار دلاری S2F، قیمت بیت‌کوین به شدت اصلاح شده است و می‌تواند به شدت افزایش یابد. علاوه بر این، همانطور که قبلاً گزارش شد، به نظر می‌رسد قیمت BTC احتمالاً به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

در این راستا PlanB می‌گوید؛ “حتی اگر مدل اصلی ۵۵ هزار دلاری صحیح و نسخه بعدی ۱۰۰ هزار دلار اشتباه بود، تفاوت «فقط» 2 برابر است. به یاد داشته باشید که مدل S2F در مارس ۲۰۱۹ ایجاد شد، زمانی که بیت‌کوین زیر ۴ هزار دلار بود. افزایش ۱۴ برابری (۵۵/۴) به درستی پیش‌بینی شده توسط IMO بیشتر از خطای پیش‌بینی ۲ برابری (۱۰۰/۵۵) ارزش دارد”.

همچنین به نظر می‌رسد، قیمت بیت‌کوین در سطوح فعلی، مشابه با کاهش در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸/۱۹ است. این سقوط به دنبال افزایش قیمت بیت‎کوین (BTC) بود. قیمت بیت‌کوین به زیر میانگین متحرک سقوط کرده و خطوط قیمت بیت‌کوین را محقق کرده است. بنابراین، بازگشت به بالای ۳۰۰۰۰ دلار، حرکت صعودی بعدی را نشان می‌دهد.

قیمت بیت‌کوین (BTC) در حال حاضر، با حجم زیادی در حال حرکت است، زیرا قیمت آن در چند ساعت گذشته به ۳۰۸۹۳ دلار رسیده است. اگر این روند ادامه یابد، قیمت بیت‌کوین از سطوح مقاومت چندگانه خواهد شکست. در واقع حرکت بالای ۳۲۰۰۰ دلار یک رالی قوی به همراه خواهد داشت.

 سایر تحلیلگران نیز رشد صعودی را پیش بینی می‌کنند
بسیاری از تحلیلگران معتقدند که بیت‌کوین در سطوح فعلی بالاتر خواهد رفت. به عنوان مثال؛ کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیر عامل و تحلیلگر CryptoQuant می‌گوید، نهنگ‌های بیت‌کوین در مقایسه با بازارهای نزولی قبلی، اکنون با شدت بیشتری انباشت می‌کنند. علاوه بر این، موسسات کاهش قیمت را خریداری کرده بودند و دارایی‌های بیت‌کوین خود را نفروختند.

همچنین الکس کوپتسیکویچ (Alex Kuptsikevich)، تحلیلگر ارشد بازار در FxPro، معتقد است اگر قیمت بیت‌کوین به بالای ۳۰۶۰۰ دلار برسد که از اواسط ماه مه یک خط مقاومت افقی است، گاوهای بیت‌کوین دوباره بازار را به دست خواهند آورد. افزایش علاقه در میان تاجران و نهنگ‌ها، امیدها را برای یک چرخش بازار و یک روند صعودی افزایش می‌دهد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید