۱۴۰۱/۰۳/۰۸

این ستاره استقلالی ها را سرکار گذاشت ؟

مدافع برزیلی آبی پوشان برای فصل آینده هنوز با مسئولان باشگاه استقلال پای میز مذاکره نیامده اما ممکن است برای ماندن چراغ سبز نشان دهد.

رافائل سیلوا حتی اگر بهترین خرید این فصل آبی پوشان نباشد (که می‌تواند باشد)، می‌توان او را به موقع ترین خرید این فصل آنها دانست. مدافع با تجربه‌ای که یک شب پس از حضورش در تهران برای استقلال به میدان رفت و نه تنها از نظر فنی یک تنه جای مرادمند و یزدانی را پر کرد، از آن مهم‌تر آرامش ناشی از اعزام دو مدافع میانی آبی پوشان به خدمت سربازی را هم از بین برد.

سیلوا که در نیم فصل دوم به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی ۶ ماهه به استقلال پیوست، از هفته بیست و دوم و بازی مقابل صنعت نفت در ترکیب استقلال قرار گرفت و به جز بازی مقابل سپاهان را که به دلیل محرومیت از دست داد، در تمام دیدارهای این تیم در زمین حضور داشت و تبدیل به یکی از ارکان دفاعی آنها شد. بازی مقابل نفت مسجد سلیمان می‌تواند آخرین حضور او در ترکیب استقلال باشد، اگر قراردادش را با آبی پوشان تمدید نکند.

در حالی که استقلالی‌ها تمایل دارند قرارداد سیلوا را حداقل برای فصل آینده هم تمدید کنند، این بازیکن تا این لحظه رسماً حاضر به مذاکرات جدی و تمدید قرارداد نشده است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید