ارز دیجیتال ۱۴۰۱/۰۴/۲۱

اتریوم ریخت

بیت‌کوین علی رغم نمودار نوسانی، امروز در کانال ۲۰ هزار و ۵۰۰ هزار تومانی باقی ماند. امروز در بازار رمزارز چه گذشت؟

به گزارش اصلاحات نیوز؛ نمودار قیمتی بیت‌کوین از صبح امروز تاکنون، از محدوده ۲۰ هزار و ۵۳۰ دلار وارد محدوده ۲۰ هزار و ۵۷۰ دلار شده است. قیمت بیت‌کوین در این بازه زمانی ابتدا تقریبا ۱۰۰ واحد قیمتی کاهش داشت و سپس قیمت آن حدود ۱۴۰ واحد افزایش پیدا کرد. با وجود اندک نوسانی که در این بازه وجود داشته، روند کلی قیمت تغییر چندانی نداشته است.

در بازه هفتگی (تقویم میلادی)، علی‌رغم روند صعودی که نمودار بیت‌کوین در روزهای نخستین هفته داشت، از روز جمعه دوباره روند نزولی خود را آغاز کرد.

به گزارش برخی منابع، بیت‌کوین در بازه زمانی کوتاه‌مدت (از ابتدای آوریل ۲۰۲۲ تاکنون)، روندی نزولی را به نمایش گذاشته است که نشان از عدم تمایل سرمایه‌گذارن به سرمایه‌گذاری در این بازار ارز دارد. بنابراین روند بازار بیت‌کوین، هنوز به بازار گاوی تبدیل نشده است.

بر پایه پیش‌بینی‌‌ها، اگر بازار بتواند روندی صعودی پیدا کند، قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۳۵ هزار دلار برسد. اما بسیار بعید است که بتواند از این خط مقاومتی بالاتر برود. به طور کلی نگاه‌‌های بلند مدت (بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله) مثبت نیست و احتمال صعودی شدن روند بازار ضعیف است.
نوسانات قیمتی اتریوم

نمودار اتریوم نیز مانند نمودار بیت‌کوین در بازه زمانی امروز صبح تاکنون، روند نزولی داشته است. قیمت این ارز دیجیتال صبح امروز، در سطح هزار و ۱۵۰ دلار قرار داشت که با افت ۵ دلاری، به هزار و ۱۴۰ دلار رسید و سپس تشکیل یک کانال صعودی داد.

قیمت این رمزارز در یک روز گذشته ۳٫۲۱ درصد افت داشته است. الگوی روند تغییر قیمت اتریوم در نیمه نخست امروز، یک پرچم نزولی را نشان می‌دهد.

تغییرات هفت روزه اتریوم حاکی از افزایش قیمت ۶٫۸۴ درصدی است. در حالی که نمودار اتریوم نشان می‌دهد که تغییرات آن در یک ماه گذشته با رقمی معادل ۲۸ درصد نزولی بوده است. با این وجود به گفته کارشناسان هنوز برای ابراز امیدواری برای ادامه روند صعودی یک هفته گذشته اتریوم زود است.
نگاهی به بازار رمزارزهای دیگر

تتر در مقایسه با دیگر رمزارزها، از صبح امروز تاکنون روندی بسیار نوسانی با شیب‌های تند داشته است. کانال قیمتی این رمزارز نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز از رقم ۰٫۹۹۹۵۲ دلار تجاوز نکرده است. علی‌رغم روند نزولی این رمزارز در یک روز گذشته، روند آن در یک هفته و یک ماه گذشته، صعود اندکی داشته است.

نمودار تغییرات لایت‌کوین نشان می‌دهد که این رمزارز از صبح امروز تاکنون الگویی صعودی داشته است و بالاترین قیمت در کانال قیمتی آن ۵۱٫۲۰ دلار بوده است.

نمودار قیمتی این رمزارز در هفته گذشته مقایسه با بسیاری از رمزارزها، نزولی محض نبوده و از چند کانال صعودی و الگوی سر و شانه برخوردار بوده است. بنابراین، با توجه به نمودار لایت‌کوین، فرصت ورود به بازار این رمزارز در هفته گذشته فراهم بوده است.

رمزارز کاردانو نیز همانند لایت‌کوین، در چند ساعت گذشته روند صعودی داشته است. با این وجود این رمزارز همچنان در محدوده قیمتی ۰٫۴۵ دلار قرار دارد و قیمت روزانه آن با کاهش مواجه بوده است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید