سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد خواستار غرامت از سوی پنج کشور منطقه شامل بحرین، عربستان، قطر، امارات و اردن به دلیل مشارکت در جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران شد.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در پی «اظهارات رئیسجمهور ایالات متحده» در نامهای به دبیرکل سازمان ملل گفت: چنین اظهاراتی مصداق تحریک مستقیم به تروریسم است.
نماینده ایران در نشست شورای امنیت پس از ناآرامیهای دی ماه ۱۴۰۴