استاندار تهران - صفحه 2

استاندار تهران

ادارات دولتی در استان تهران روز شنبه (یکم شهریور ۱۴۰۴) تعطیل است

استاندار تهران اعلام کرد که به منظور مدیریت مصرف انرژی در پیک بار شبکه و بر اساس تصمیم کارگروه بهینه‌سازی انرژی استان، کلیه ادارات و نهاد‌های دولتی به جز واحد‌های امدادی، درمانی، انتظامی و شعب کشیک بانک‌ها روز شنبه اول شهریور تعطیل خواهند بود.

تهران چهارشنبه (۱۵ مرداد ۱۴۰۴) تعطیل شد

بر اساس اعلام استانداری، تهران چهارشنبه (۱۵ مرداد) تعطیل شد.

استاندار تهران:

قطعی آب در تهران نداریم/ تراکم جمعیت در تهران کم‌آبی را تشدید کرده است

استاندار تهران گفت: مهمترین عاملی که در تهران باعث وضعیت امروز ما شده تراکم جمعیتی است یعنی اگر میانگین مصرف از منابع تجدیدپذیر را در نظر بگیریم در همه کشور حداکثر ۸ درصد از منابع آبی در بخش شرب و بهداشتی است، اما در استان تهران این عدد ۴۲ درصد است که به دلیل تراکم جمعیتی است.

استاندار تهران اعلام کرد:

دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهر و استان تهران تا ۲۸ خرداد ماه

استاندار تهران از اجرای بخشنامه دورکاری برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهر و استان تهران تا روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه خبر داد.

استاندار تهران:

۵۰درصد اتباع غیرمجاز کشور در استان تهران هستند

استاندار تهران گفت: ۵۰درصد اتباع غیرمجاز کشور در استان تهران هستند،این افراد باید شناسایی و با احترام به کشور خود بازگردانده شوند.