رسانه ملی - صفحه 5

رسانه ملی
محمد مهاجری در گفت‌وگو با اصلاحات نیوز:

صداوسیما مخاطب چندانی ندارد / تداوم روند نزولی صداوسیما به زوال کامل ختم می‌شود

یک پیشکسوت رسانه و فعال سیاسی گفت: تمام تلاش مدیران صداوسیما در این است که رسانه ملی را در حد یک رسانه بسیار ضعیف جلوه دهند و با همان سطح پایین، آن را به جامعه عرضه کنند.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با اصلاحات نیوز:

صداوسیما مخاطب چندانی ندارد / تداوم روند نزولی صداوسیما به زوال کامل ختم می‌شود

یک پیشکسوت رسانه و فعال سیاسی گفت: تمام تلاش مدیران صداوسیما در این است که رسانه ملی را در حد یک رسانه بسیار ضعیف جلوه دهند و با همان سطح پایین، آن را به جامعه عرضه کنند.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با اصلاحات نیوز:

صداوسیما مخاطب چندانی ندارد / تداوم روند نزولی صداوسیما به زوال کامل ختم می‌شود

یک پیشکسوت رسانه و فعال سیاسی گفت: تمام تلاش مدیران صداوسیما در این است که رسانه ملی را در حد یک رسانه بسیار ضعیف جلوه دهند و با همان سطح پایین، آن را به جامعه عرضه کنند.

معاون سیما خبر داد:

همکاری تلویزیون با مهران مدیری و ایرج طهماسب

معاون سیما از همکاری تازه تلویزیون با ایرج طهماسب و مهران مدیری خبر داد.

یک پیشکسوت و استاد ارتباطات:

صداوسیما برای رؤسای خود برنامه پخش می‌کند و نه برای مردم/اشتباهات صداوسیما باز هم تکرار خواهد شد

یک پیشکسوت و استاد ارتباطات با بیان اینکه صداوسیما برای رؤسای خود برنامه پخش می‌کند و نه برای مردم، گفت: از صداوسیمایی برخوردار هستیم که صرفا با یک تفکر خاص اداره می‌شود، در بسیاری از موارد منافع ملی و کشور را نادیده می‌گیرد و چون خالی از متخصص شده است، طبیعتا بروز اشتباه که در بخش فنی و محتوایی رخ می‌دهد، به هیچ عنوان قابل مهار نیست و باز هم رخ می‌دهد.

یک پیشکسوت و استاد ارتباطات:

صداوسیما برای رؤسای خود برنامه پخش می‌کند و نه برای مردم/اشتباهات صداوسیما باز هم تکرار خواهد شد

یک پیشکسوت و استاد ارتباطات با بیان اینکه صداوسیما برای رؤسای خود برنامه پخش می‌کند و نه برای مردم، گفت: از صداوسیمایی برخوردار هستیم که صرفا با یک تفکر خاص اداره می‌شود، در بسیاری از موارد منافع ملی و کشور را نادیده می‌گیرد و چون خالی از متخصص شده است، طبیعتا بروز اشتباه که در بخش فنی و محتوایی رخ می‌دهد، به هیچ عنوان قابل مهار نیست و باز هم رخ می‌دهد.

یک پیشکسوت و استاد ارتباطات:

صداوسیما برای رؤسای خود برنامه پخش می‌کند و نه برای مردم/اشتباهات صداوسیما باز هم تکرار خواهد شد

یک پیشکسوت و استاد ارتباطات با بیان اینکه صداوسیما برای رؤسای خود برنامه پخش می‌کند و نه برای مردم، گفت: از صداوسیمایی برخوردار هستیم که صرفا با یک تفکر خاص اداره می‌شود، در بسیاری از موارد منافع ملی و کشور را نادیده می‌گیرد و چون خالی از متخصص شده است، طبیعتا بروز اشتباه که در بخش فنی و محتوایی رخ می‌دهد، به هیچ عنوان قابل مهار نیست و باز هم رخ می‌دهد.

یک پیشکسوت و استاد ارتباطات:

صداوسیما برای رؤسای خود برنامه پخش می‌کند و نه برای مردم/اشتباهات صداوسیما باز هم تکرار خواهد شد

یک پیشکسوت و استاد ارتباطات با بیان اینکه صداوسیما برای رؤسای خود برنامه پخش می‌کند و نه برای مردم، گفت: از صداوسیمایی برخوردار هستیم که صرفا با یک تفکر خاص اداره می‌شود، در بسیاری از موارد منافع ملی و کشور را نادیده می‌گیرد و چون خالی از متخصص شده است، طبیعتا بروز اشتباه که در بخش فنی و محتوایی رخ می‌دهد، به هیچ عنوان قابل مهار نیست و باز هم رخ می‌دهد.

جبلی:

رویکر کلی رسانه ملی حمایت از دولت در سیاست‌ها و راهبرد‌های کلان ملی است!

رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به انتقادات از عملکرد این رسانه در جریان پوشش مذاکرات ایران و آمریکا گفت: رویکر کلی رسانه ملی حمایت از دولت در سیاست‌ها و راهبرد‌های کلان ملی است. در مذاکرات اخیر تلاش کردیم تا اخبار را دقیق پوشش داده و روایت اول را به دست بگیریم. همچنین ارتباط نزدیک با تیم مذاکره‌کننده برقرار است و عمده تحلیل‌ها از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.

نماینده اهل سنت مجلس:

اشتباهات صداوسیما، لغزش کلامی ساده نیست، اقدام هدفمند است

نماینده اهل سنت مجلس گفت: بنظر من این قبیل اتفاقات برنامه‌ریزی شده است؛ نه اینکه یک اشتباه یا لغزش کلامی ساده باشد. این یک اقدام هدفمند است که باید با ریشه‌های آن مقابله شود. متأسفانه صدا و سیما در موارد متعدد، شاهد فعالیت افرادی است که با بی‌توجهی به منافع ملی و فرمایشات رهبری، مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که باعث رنجش خاطر جامعه اهل سنت و تحمیل هزینه به کشور می‌شود.

حسن رسولی:

باید عناصر کوته‌فکر در صداوسیما جابجا و افراد بلندقواره‌تر جایگزین شوند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه ابتدا باید مسئولان صدا و سیما و سپس شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما فورا به موضوع ورود پیدا کنند گفت: باید عناصر ناآگاه را توجیه کرده عناصر کوته‌فکر را جا به جا کرده و افراد بلندقواره‌تر جایگزین شوند. از آنچه در صدا و سیما اتفاق می افتد باید ابزار تاسف کرد.

رییس صداوسیما:

ویدئو: انتشار محتوای خلاف ضوابط را به صفر خواهیم رساند

رییس سازمان صداوسیما گفت: در بین ۱۸۰ هزار دقیقه محتوایی که روزانه تولید می‌شود، احتمال دارد محتوایی روی آنتن برود که خلاف رویه و ضوابط صداوسیماست، مانند حادثه تلخ اهانت به مقدسات اهل سنت؛ ما اقدامات فوری ترتیب دادیم تا فرآیند چندلایه نظارتی را تقویت کنیم تا احتمال رسیدن محتوای خلاف ضوابط صداوسیما به روی آنتن، به صفر برسد.

نماینده مجلس:

ویدئو: برنامه صداوسیما یک شیطنت، نفوذ و حرکت خائنانه بود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص توهین اخیر صداوسیما به مقدسات اهل سنت گفت: حرکت اخیر صداوسیما کاملاً می‌تواند نشان‌دهنده بی‌تدبیری یا خدای نکرده سوءنیت باشد. در هر دو صورت، این یک اتفاق ساده نیست. این یک شیطنت است، یک نفوذ است و یک حرکت خائنانه که متأسفانه وحدت ما در جنبه‌های ملی، دینی و قومی را به مخاطره می‌اندازد.

احمد زیدآبادی:

صداوسیما تبدیل به سازمانی آشوب‌‏زا و کج‏‌کارکرد شده است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: هیچ سیاست روشنی بر دستگاه عریض‌وطویل صداوسیما حاکم نیست، این سازمان تبدیل به سازمانی آشوب‌‏زا و کج‏‌کارکرد شده است.

رئیس جبهه اصلاحات:

مدیران صداوسیما تا چه حد «ملی» عمل می‌کنند؟

رئیس جبهه اصلاحات گفت: پرسش مهم تر اما این است که مدیران صداوسیما با این اعتبارات تا چه حد ملی عمل می‌کنند؟

یک استاد ارتباطات:

صداوسیما دیگر صدای مردم نیست؛ بازتاب‌گر صدای خاص یک جریان است

یک استاد ارتباطات می گوید: شاید وقت آن رسیده باشد که سازمان صداوسیما از نو بازتعریف شود؛ رسانه‌ای مستقل، حرفه‌ای و هم‌صدا با ملت، این رسانه دیگر صدای مردم نیست، بازتاب‌گر صدای خاص یک جریان است.

روزنامه فرهیختگان:

آقای جبلی! وقتی اتوبوس اتوبوس آدم می‌آورید، قطار قطار اشتباه می‌کنید

یک روزنامه اصولگرا نوشت: رسانه‌ای که به دور از اصول حرفه‌ای با منابع انسانی برخورد کند و اتوبوس‌اتوبوس نیرو بیاورد و ببرد، حتماً قطارقطار اشتباه می‌کند. نیرویی که به‌جای سر برآوردن از دل رسانه‌ها و مرارت‌های آن از درون گعده‌ها و پاتوق سر برآورد برای رسانه هزینه‌زایی خواهد کرد و گسل‌های اجتماعی را فعال می‌کند.

قوه قضاییه:

عوامل پخش برنامه تفرقه‌افکنانه در تلویزیون بازداشت شدند

بنابر اعلام مقامات قضائی، در پی پخش یک برنامه تفرقه‌افکنانه در برنامه سیمای خانواده شبکه یک سیما ۴ نفر از عوامل اصلی پخش این برنامه با دستور قضایی بازداشت شدند.

عباس عبدی:

آقای رئیس‌جمهور! صداوسیما آتش‌بیار معرکه است که در هیچ موقعیت مهمی به کمک اصلاحات شما نخواهد آمد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب از رییس‌جمهور درخواست کرد گزارشی از اقدامات و برنامه‌های صداوسیما تهیه کند و نزد رهبری ارایه کند تا شرایط برای تغییرات در این سازمان رسانه‌ای فراهم شود.او نوشت: صداوسیمای فعلی در هیچ موقعیت مهمی به کمک اصلاحات مورد نظر پزشیکان نخواهد آمد، سهل است که آتش بیار معرکه علیه آنها خواهد بود.

یک نماینده مجلس با اشاره به تمسخر وزیر عربستان در رسانه ملی:

ارتباط با ما کشورها از طریق دستگاه دیپلماسی است / اما قطعا رفتارهای صداوسیما تاثیر دارد و ان‌شاءالله که اصلاح شود

یک نماینده مجلس گفت: کلیپ‌هایی که تهیه می‌شود را نباید به حساب سیاست رسمی نظام گذاشت. اما قطعا این رفتارها تاثیر دارد. تأکید مقام معظم رهبری بر این است که با همسایگان‌مان، به ویژه کشورهای مسلمان، ارتباط خوبی داشته باشیم. حالا اگر یک نفر یک طنزی می‌گوید، صحیح نیست. ان‌شاءالله که اصلاح شود.