علیرضا رئیسی

علیرضا رئیسی
معاون بهداشت وزارت بهداشت مطرح کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت پزشک خانواده برای مهار بیماری‌های غیرواگیر/آغاز عملیات در ۶۴ شبکه کشور

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه از ابتدای مهرماه، ۶۴ شبکه منتخب کشور به طور کامل وارد چرخه اجرای برنامه پزشک خانواده خواهند شد، تاکید کرد که می‌توان از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف کنترل بیماری‌های غیرواگیر استفاده کرد.

معاون وزیر بهداشت اعلام کرد:

۱۴ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال کشور، درگیر مصرف دخانیات

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نتایج آخرین پیمایش عوامل خطر بیماری‌های غیرواگیر در ایران (سال ۱۴۰۰) نشان می‌دهد ۱۴ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال مصرف‌کننده دخانیات هستند.

معاون وزیر بهداشت:

مورد مثبتی از هانتاویروس در ایران مشاهده نشده است/حذف مالاریا در کشور

معاون وزیر بهداشت در خصوص نگرانی‌ها از شیوع هانتا ویروس، تصریح کرد: در هفته‌های اخیر که بحث برخی ویروس‌های جدید مطرح شده، بلافاصله هشدار‌های لازم به تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی صادر و آزمایشگاه‌های مرجع در مراکز استان‌ها مجهز شدند، خوشبختانه با وجود دیده‌بانی فعال، تا این لحظه هیچ مورد مثبتی در کشور گزارش نشده است.

معاون وزیر بهداشت:

مورد مثبتی از هانتاویروس در ایران مشاهده نشده است/حذف مالاریا در کشور

معاون وزیر بهداشت در خصوص نگرانی‌ها از شیوع هانتا ویروس، تصریح کرد: در هفته‌های اخیر که بحث برخی ویروس‌های جدید مطرح شده، بلافاصله هشدار‌های لازم به تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی صادر و آزمایشگاه‌های مرجع در مراکز استان‌ها مجهز شدند، خوشبختانه با وجود دیده‌بانی فعال، تا این لحظه هیچ مورد مثبتی در کشور گزارش نشده است.

معاون وزیر بهداشت:

مورد مثبتی از هانتاویروس در ایران مشاهده نشده است/حذف مالاریا در کشور

معاون وزیر بهداشت در خصوص نگرانی‌ها از شیوع هانتا ویروس، تصریح کرد: در هفته‌های اخیر که بحث برخی ویروس‌های جدید مطرح شده، بلافاصله هشدار‌های لازم به تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی صادر و آزمایشگاه‌های مرجع در مراکز استان‌ها مجهز شدند، خوشبختانه با وجود دیده‌بانی فعال، تا این لحظه هیچ مورد مثبتی در کشور گزارش نشده است.

معاون وزیر بهداشت:

مورد مثبتی از هانتاویروس در کشور مشاهده نشده است/حذف مالاریا در کشور

معاون وزیر بهداشت در خصوص نگرانی‌ها از شیوع هانتا ویروس، تصریح کرد: در هفته‌های اخیر که بحث برخی ویروس‌های جدید مطرح شده، بلافاصله هشدار‌های لازم به تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی صادر و آزمایشگاه‌های مرجع در مراکز استان‌ها مجهز شدند، خوشبختانه با وجود دیده‌بانی فعال، تا این لحظه هیچ مورد مثبتی در کشور گزارش نشده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت:

خدمات سلامت در جنگ متوقف نشد/ افتتاح ۱۶۰ مرکز بهداشت در شرایط جنگی

معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر تداوم کامل خدمات سلامت در شرایط جنگی، گفت: نه تنها هیچ خدمتی در حوزه سلامت کاهش پیدا نکرد و رها نشد، بلکه برنامه‌های توسعه‌ای وزارت بهداشت نیز همزمان با شرایط جنگی در حال پیگیری و اجراست.

رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت:

لزوم تسهیل دسترسی مردم و افزایش ظرفیت پذیرش مراکز درمانی

رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاونان بهداشت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور بر ضرورت ارتقای آمادگی واحد‌های ارائه خدمت در حملات رژیم آمریکایی صهیونیستی تاکید کرد.

معاون وزیر بهداشت:

پیک جدید بیماری‌های تنفسی در راه است

معاون وزیر بهداشت گفت: با توجه به احتمال سرد شدن هوا، پیش‌بینی می‌شود که یک پیک دیگر بیماری‌های تنفسی در پیش داشته باشیم. با این حال، نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری در بیماری‌های تنفسی و آنفلوآنزا نداشته‌ایم.

معاون وزیر بهداشت:

هزینه آلودگی هوا سالانه ۱۰ برابر بودجه یک سال کشور است/خودروسازان از تولید خودرو‌های بی‌کیفیت دست بردارند

معاون وزیر بهداشت، یکی از عوامل اصلی آلودگی هوا را استفاده از سوخت‌های نامرغوب و مهم‌تر از آن کیفیت پایین خودروسازی در کشور دانست و گفت: این گروه دست بردار نیستند و خودرو‌های بی‌کیفیت با مصرف سوخت بسیار بالا تولید می‌کنند.

معاون بهداشت:

اختلال در تشخیص و درمان، سلامت عمومی را تهدید می‌کند/تحریم‌ها مانع ورود کیت‌های تشخیصی به کشور

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه شدت تحریم‌ها در سال جاری افزایش یافته است، گفت: حتی ورود کیت‌های تشخیصی خریداری شده توسط دفتر توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) به‌عنوان شریک اجرایی پروژه نیز با موانع و تأخیر‌های ناشی از تحریم مواجه شده است. این اختلال‌ها فرآیند تشخیص به‌موقع بیماران، پیشگیری و درمان مناسب را با چالش‌های جدی روبه‌رو می‌کند و می‌تواند سلامت عمومی را در سطح کشور و منطقه تحت تأثیر قرار دهد.

عذرخواهی وزیر بهداشت برای حواشی نشست خبری علیرضا رئیسی

وزیر بهداشت با انتشار توییتی از وقایع نشست خبری معاونت بهداشت این وزارتخانه عذرخواهی کرد.