سخنگوی دولت:
سخنگوی دولت گفت: برخی از کسانی که شغلشان را از دست دادند مشغول بیمه بیکاری نمیشوند به جهت اینکه اصلاً در فرایند در واقع بیمه نبودند و بدیهی است که دولت وظیفه دارد کاری برای این عزیزان انجام بدهد. کسانی مشمول بیمه بیکاری میشوند که شرایطشان مشخص است، اما آنهایی که مشمول بیمه بیکاری نمیشوند کسانی هستند که دولت برایشان برنامهها را دنبال میکند.