وزیر بهداشت اعلام کرد:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره میزان خسارتهای ناشی از جنگ رمضان گفت: تا امروز بیش از ۱۰ مرکز بهداشتی و درمانی، ۵۱ بیمارستان و مرکز درمانگاهی، انستیتو پاستور، پایگاههای اورژانس و تعدادی از آمبولانسها آسیب دیدهاند. همچنین ۱۶ مرکز تولید یا پخش دارو و تعدادی از انبارهای دارویی هدف حمله قرار گرفته است.