رئیسجمهور خطاب به ورزشکاران جانباز و توانیاب، گفت: شما در مقابل مشکلات تسلیم نشدید، ما نیز با وجود تمام مشکلاتی که ایجاد کردند و زخمهایی که بر پیکر جامعه ما زدند، تسلیم مشکلات و زورگوییها نمیشویم.
رئیسجمهور با اشاره به وقایع ۱۸ و ۱۹ دی ماه خاطرنشان کرد: حادثه خیلی بد و غیرقابل تصور بود. چرا باید به چنین جایی برسیم؟ چرا باید جوانهای ما فریب بخورند و بعضی از آنها کارهایی انجام دهند که اصلاً در ذهن آدم نمیگنجد؟ چرا باید مسجد و بازار را آتش بزنند و نیروهای امنیتی و نظامی را هدف قرار بدهند؟ اصلاً تصورش برای انسان امکانپذیر نیست.
رییسجمهوری گفت: تلاش ما این است که همه موانع موجود از نظر قوانین و مقررات دست و پاگیر را از مسیر اجرای پروژههای در دست اقدام در حوزه راهها و کریدورها، حذف کنیم تا پیشرفت حاصل شود.
رییس جمهور با ابراز تأثر از حوادث تروریستی اخیر، اظهار داشت: بسیاری شبها از شدت نگرانی خوابم نمیبرد و از اینکه به چنین وضعی رسیدهایم، ناراحتم، اما چارهای جز ماندن، تلاش کردن و ساختن کشور نداریم.
رئیسجمهور با بیان اینکه، حوادث ۱۸ و ۱۹ دیماه غم بزرگی بر دل مردم ایران نهاد، گفت: ما شرمنده مردم هستیم و خود را موظف میدانیم که به همه کسانی که در این حوادث آسیب دیدند خدمت کنیم. دولت آماده شنیدن صدای مردم است و خود را خدمتگزار مردم میداند، ما خود را نوکر مردم میدانیم، به دنبال تقابل با مردم نیستیم.
رئیسجمهور با بیان اینکه، حوادث ۱۸ و ۱۹ دیماه غم بزرگی بر دل مردم ایران نهاد، گفت: ما شرمنده مردم هستیم و خود را موظف میدانیم که به همه کسانی که در این حوادث آسیب دیدند خدمت کنیم. دولت آماده شنیدن صدای مردم است و خود را خدمتگزار مردم میداند، ما خود را نوکر مردم میدانیم، به دنبال تقابل با مردم نیستیم.
رئیسجمهور با بیان اینکه، حوادث ۱۸ و ۱۹ دیماه غم بزرگی بر دل مردم ایران نهاد، گفت: ما شرمنده مردم هستیم و خود را موظف میدانیم که به همه کسانی که در این حوادث آسیب دیدند خدمت کنیم. دولت آماده شنیدن صدای مردم است و خود را خدمتگزار مردم میداند، ما خود را نوکر مردم میدانیم، به دنبال تقابل با مردم نیستیم.
رئیسجمهور با بیان اینکه، حوادث ۱۸ و ۱۹ دیماه غم بزرگی بر دل مردم ایران نهاد، گفت: ما شرمنده مردم هستیم و خود را موظف میدانیم که به همه کسانی که در این حوادث آسیب دیدند خدمت کنیم. دولت آماده شنیدن صدای مردم است و خود را خدمتگزار مردم میداند، ما خود را نوکر مردم میدانیم، به دنبال تقابل با مردم نیستیم.
رئیسجمهور با بیان اینکه، حوادث ۱۸ و ۱۹ دیماه غم بزرگی بر دل مردم ایران نهاد، گفت: ما شرمنده مردم هستیم و خود را موظف میدانیم که به همه کسانی که در این حوادث آسیب دیدند خدمت کنیم. دولت آماده شنیدن صدای مردم است و خود را خدمتگزار مردم میداند، ما خود را نوکر مردم میدانیم، به دنبال تقابل با مردم نیستیم.
رئیسجمهور با بیان اینکه، حوادث ۱۸ و ۱۹ دیماه غم بزرگی بر دل مردم ایران نهاد، گفت: ما شرمنده مردم هستیم و خود را موظف میدانیم که به همه کسانی که در این حوادث آسیب دیدند خدمت کنیم. دولت آماده شنیدن صدای مردم است و خود را خدمتگزار مردم میداند، ما خود را نوکر مردم میدانیم، به دنبال تقابل با مردم نیستیم.
رئیسجمهور با بیان اینکه، حوادث ۱۸ و ۱۹ دیماه غم بزرگی بر دل مردم ایران نهاد، گفت: ما شرمنده مردم هستیم و خود را موظف میدانیم که به همه کسانی که در این حوادث آسیب دیدند خدمت کنیم. دولت آماده شنیدن صدای مردم است و خود را خدمتگزار مردم میداند، ما خود را نوکر مردم میدانیم، به دنبال تقابل با مردم نیستیم.
رئیسجمهوری با تأکید بر ضرورت تسریع برای جمعآوری گازهای فلر، اظهار کرد: در این زمینه حتی یک روز و یک ساعت هم ارزشمند است، آنهم وقتی روزانه برای هر میلیون مترمکعب گاز ۳۳۰ هزار دلار از دست میدهیم.
رئیسجمهوری با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و آمریکا تاکید کرد: این اقدام یک گام روبه جلو بود و منطق ما در موضوع هستهای، حقوق مصرح در معاهده عدم اشاعه است.
رئیسجمهوری با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و آمریکا تاکید کرد: این اقدام یک گام روبه جلو بود و منطق ما در موضوع هستهای، حقوق مصرح در معاهده عدم اشاعه است.
رئیسجمهوری با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و آمریکا تاکید کرد: این اقدام یک گام روبه جلو بود و منطق ما در موضوع هستهای، حقوق مصرح در معاهده عدم اشاعه است.
رئیسجمهوری با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و آمریکا تاکید کرد: این اقدام یک گام روبه جلو بود و منطق ما در موضوع هستهای، حقوق مصرح در معاهده عدم اشاعه است.
یک فعال سیاسی اصلاحطلب با اشاره به دستور رئیس جمهوی به وزیر امور خارجه برای مذاکره با آمریکا گفت: آقای رئیس جمهوری باید کاری کند که از شر تحریمها خلاص شویم.