مدیرعامل توزیع برق تهران از وارد شدن حدود ۱.۵ همت خسارت به شبکه توزیع برق تهران خبر داد و گفت: با وجود این خسارتها، هیچ مشترکی در حال حاضر بدون برق نیست و روشنایی شهر تهران بهطور کامل برقرار است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران در پاسخ به این پرسش که در پاییز خاموشی خواهیم داشت؟ گفت: با توجه به پیشبینیهای صورت گرفته، انشاءالله با کاهش دما شاهد خاموشیها نخواهیم بود.
وزیر نیرو با بیان اینکه واحد ۴۲ مگاواتی نیروگاه ری در نقطه حساس شبکه برق، نقش کلیدی در پایداری ولتاژ تهران دارد، افزود: توسعه برق با اتکای کامل به توان داخلی، پاسخ قاطع به خرابکاریهای دشمن در شرایط کنونی است.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خطاب به شهروندان تهرانی اعلام کرد که آگاهی از برنامه خاموشی های احتمالی شهر تهران با مراجعه به سامانه هوشمند فوریت های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ امکانپذیر است.