رئیس سازمان انرژیهای تجدیدپذیر:
معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژیهای تجدیدپذیر با بیان اینکه روند توسعه نیروهای تجدیدپذیر در طول جنگ نیز متوقف نشده و ادامه یافت، گفت: در طول کمتر از دوسال دولت چهاردهم، ظرفیت تولید برق از انرژیهای تجدیدپذیر ۳.۶ برابر تمام دورههای قبل بود. ما همچنین برای رسیدن به ظرفیت ۷۰۰۰ مگاوات برق تجدیدپذیر برنامهریزی کردهایم.