معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان بهرهوری انرژی:
معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان بهینهسازی و مدیریت راهبردی انرژی، با تاکید بر اینکه اصلاح قیمت حاملهای انرژی به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی اکنون در دستور کار نیست، اعلام کرد: مدل پاداشمحور و انتفاع عمومی جایگزین افزایش قیمتها خواهد شد.