یک نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به قرارداد ۶۱ هزار میلیارد تومانی بابک زنجانی با راه آهن گفت: این که با چه کسی وزارت راه قرارداد میبندد و این فرد صلاحیت دارد یا ندارد، مربوط به دولت است.باید مراقبت کنند تا مجددا آسیبهای گذشته به کشور وارد نشود.