علی آبادی

علی آبادی
وزیر نیرو اعلام کرد:

هوشمندسازی کل شبکه برق کشور، به‌زودی

وزیر نیرو گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در آینده نزدیک شاهد هوشمندسازی کل شبکه برق کشور خواهیم بود.

وزیر نیرو:

خسارات ناشی از حمله به آب شیرین‌کن قشم با موفقیت برطرف شد

وزیر نیرو در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به تشریح آخرین وضعیت تأسیسات حیاتی کشور و ابراز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین پرداخت.

واردات آب و بارورسازی ابر‌ها در دستور کار وزارت نیرو

وزیر نیرو گفت: بارش‌های اندک اخیر ذخیره خوبی ایجاد کرد و امید است هفته‌های آینده شرایط بهتر شود.

علی‌آبادی:

وزارت نیرو ناترازی برق را به کمتر از ۱۰ هزار مگاوات کاهش داد

وزیر نیرو با اشاره به ناترازی ۲۰ هزار مگاوات در ابتدای دولت چهاردهم گفت: این میزان در شرایط اوج مصرف به عددی کمتر از ۱۰ هزار مگاوات کاهش یافت.

وزیر نیرو خبر داد:

ورود کشور به پنجمین سال پیاپی خشکسالی

وزیر نیرو ورود کشور به پنجمین سال پیاپی خشکسالی را یادآور شد و گفت: سرانه آب شرب هر ایرانی از ۶ هزار متر مکعب به ۱۲۰۰ متر مکعب در ۵۰ سال گذشته کاهش یافته است.