استاندار تهران ضمن اشاره به ابلاغ نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی استان، اعلام کرد: فعالیت ادارات از فردا چهارشنبه ۵ فروردین ماه با ۲۰ درصد ظرفیت کارکنان به صورت حضوری و بانوان تا اطلاع ثانوی دورکار خواهند بود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهر تهران گفت که بیش از ۱۲ درصد از مصرف برق پایتخت مربوط به ادارات است، دستگاه هایی که مصرف برق خود را کاهش ندهند مشمول قطع برق خواهند شد.