ادارات تهران

ادارات تهران

آغاز فعالیت محدود شعب بانک‌ها در پایتخت با ظرفیت ۳۰ درصدی، از ۱۵ فروردین

از روز شنبه ۱۵ فروردین، تا اطلاع ثانوی، حداقل ۳۰ درصد از شعب بانک‌ها، شامل شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات، دایر خواهند بود.

استاندار تهران:

نحوه فعالیت ادارات پایتخت اعلام شد/ تداوم دورکاری بانوان و حضور ۲۰ درصدی کارکنان تا اطلاع ثانوی

استاندار تهران ضمن اشاره به ابلاغ نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان، اعلام کرد: فعالیت ادارات از فردا چهارشنبه ۵ فروردین ماه با ۲۰ درصد ظرفیت کارکنان به صورت حضوری و بانوان تا اطلاع ثانوی دورکار خواهند بود.

بیش از ۱۲ درصد از مصرف برق پایتخت مربوط به ادارات است

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهر تهران گفت که بیش از ۱۲ درصد از مصرف برق پایتخت مربوط به ادارات است، دستگاه هایی که مصرف برق خود را کاهش ندهند مشمول قطع برق خواهند شد.