روزنامه‌نگاران

روزنامه‌نگاران
بهزادی:

دستِ روزنامه‌نگارهای ما بسته است

یک روزنامه‌نگار اصلاح طلب می گوید: متاسفانه درآمد بچه‌های مطبوعات با درآمدهای جامعه یکسان نیست، به یاد دارم زمانی که در آمریکا تحصیل می‌کردم به ما می‌گفتند که درآمد یک روزنامه‌نگارِ خوب به اندازه وکیلِ خوب است، وکلا درآمدهای خوبی در جامعه آمریکا دارند و کسی هم که روزنامه‌نگار می‌شود باید همان‌قدر درآمد داشته باشد، این ناشی از دستِ بازی است که روزنامه‌نگار دارد، روزنامه‌نگار می‌تواند به قول آنها «چلنج»(روشنگری) کند، خبر را داغ کند، اما دستِ روزنامه‌نگارهای ما در این‌جا بسته است.