مذاکره با آمریکا

مذاکره با آمریکا
بقایی:

در مدت اخیر هیچ مذاکره‌ای با آمریکایی‌ها نداشتیم

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه ما هیچ مذاکره‌ای تا کنون با آمریکایی ها در مدت اخیر نداشته‌ایم اظهار کرد: با توجه به افزایش و شدت حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران تمرکز ما بر دفاع از کیان کشور است.

بقایی:

از طریق میانجی‌ها پیشنهاداتی از آمریکا دریافت کرده‌ایم

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: از طریق میانجی‌ها پیشنهاداتی از آمریکا دریافت کرده‌ایم. آن پیشنهادات بسیار حداکثرگرایانه و غیرمنطقی هستند. و فکر می‌کنم باید اینجا متوقف شوم. صحبت درباره اموری که بخشی از حقوق ذاتی ایرانی‌هاست، نشانه حسن نیت یا جدیت در هیچ دیپلماسی‌ای نیست. آن‌ها قبلاً این را امتحان کرده‌اند.

جزئیات گفتگوی پزشکیان و مکرون/ توصیه پاریس درباره مذاکرات

رئیس جمهور فرانسه محور اصلی گفتگوی تلفنی خود با پزشکیان را ورود ایران به مذاکره با آمریکا برای کاهش تنش اعلام کرد.

قالیباف:

هیچ مذاکره‌ای با آمریکا انجام نشده است

رئیس مجلس نوشت: مردم ما خواهان تنبیه کامل و پشیمان‌کننده متجاوزان هستند، هیچ مذاکره‌ای با آمریکا انجام نشده است.

عراقچی:

مذاکره دوباره با آمریکا بعید است

وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه پی‌بی‌اس انتخاب رهبر جدید جمهوری اسلامی ایران را پیامی برای ادامه ایستادگی در برابر آمریکا و اسرائیل بیان کرد؛ همچنانکه مسأله گفت‌وگوی دوباره با آمریکا را بعید شمرد.

لاریجانی:

ما هیچ‌گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت

دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ترامپ با "آرزوهای واهی" منطقه را به آشوب کشاند. ما هیچ گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت.

لاریجانی:

ما هیچ‌گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت

دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ترامپ با "آرزوهای واهی" منطقه را به آشوب کشاند. ما هیچ گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت.

لاریجانی:

ما هیچ‌گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت

دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ترامپ با "آرزوهای واهی" منطقه را به آشوب کشاند. ما هیچ گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت.

لاریجانی:

ما هیچ‌گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت

دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ترامپ با "آرزوهای واهی" منطقه را به آشوب کشاند. ما هیچ گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت.

میرسلیم:

درخواست‌های آمریکا را بررسی کنیم، اشکالی ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه «اگر مذاکره از موضع برابر باشد، قابل‌قبول است»، گفت: اشکالی ندارد درخواست‌های آمریکا را بررسی کنیم و در مذاکره غیرمستقیم هشدارهای لازم را به آنان بدهیم.

لاریجانی در گفت‌وگو با الجزیره؛

نفوذ اسرائیل در ایران آنقدر هم نبود که تبلیغ کردند

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران درباره میزان نفوذ رژیم صهیونیستی، بین میزان واقعی نفوذ و آنچه که اغراق توصیف کرد، تمایز قائل شد و اظهار داشت: آنچه رخ داده به دلیل غفلت و کاهش هوشیاری برخی از سازمان‌ها بوده است.نفوذ در ایران آنقدر هم نبود که تبلیغ کردند.

پزشکیان:

مذاکرات ایران و آمریکا یک گام روبه‌جلو بود

رئیس‌جمهوری با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و آمریکا تاکید کرد: این اقدام یک گام روبه جلو بود و منطق ما در موضوع هسته‌ای، حقوق مصرح در معاهده عدم اشاعه است.

پزشکیان:

مذاکرات ایران و آمریکا یک گام روبه‌جلو بود

رئیس‌جمهوری با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و آمریکا تاکید کرد: این اقدام یک گام روبه جلو بود و منطق ما در موضوع هسته‌ای، حقوق مصرح در معاهده عدم اشاعه است.

پزشکیان:

مذاکرات ایران و آمریکا یک گام روبه‌جلو بود

رئیس‌جمهوری با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و آمریکا تاکید کرد: این اقدام یک گام روبه جلو بود و منطق ما در موضوع هسته‌ای، حقوق مصرح در معاهده عدم اشاعه است.

پزشکیان:

مذاکرات ایران و آمریکا یک گام روبه‌جلو بود

رئیس‌جمهوری با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و آمریکا تاکید کرد: این اقدام یک گام روبه جلو بود و منطق ما در موضوع هسته‌ای، حقوق مصرح در معاهده عدم اشاعه است.

کیهان:

مذاکره با آمریکا فریب است؛ فقط باید تهدید کنیم

کیهان در گزارشی مذاکره با آمریکا را نادرست خوانده و معتقد است تنها ابزار و مسیر پیش روی کشور، فقط باید تهدید باشد.

نماینده مجلس:

به امید خدا رود نیلی پیدا می‌شود و آمریکایی‌ها را غرق می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها اکنون خیلی خودشان را گم کرده‌اند و ان‌شاءالله به‌زودی سرنگون خواهند شد، زیرا امروز رفتار فرعون‌مآبانه‌ای دارند که به امید خدا رود نیلی پیدا می‌شود و آن‌ها را غرق خواهد کرد.

نماینده مجلس:

خوی استبدادی دولتمردان آمریکا تغییر نکرده است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع پیشین رهبر انقلاب درباره رابطه با آمریکا گفت: رهبر انقلاب بار‌ها فرمودند که ما با کشور آمریکا، مردم آمریکا و حتی دولت آمریکا مشکل نداریم. ایشان تأکید کرده‌اند مشکل ما با خوی استبدادی دولتمردان آمریکاست. این خوی استبدادی نیز تغییری نکرده است که بخواهیم وارد مذاکره شویم.

رفیعی:

طرفداران مذاکره با آمریکا اگر مورد توهین قرار گیرند، خودشان مقصرند!

کارشناس برنامه «سمت خدا» می گوید: برخی فکر می‌کنند آمریکا و اسرائیل خیرخواه ما هستند و اگر به آن‌ها بگویند بیایید مذاکره کنیم، این‌ها خیرخواهی است. اگر چنین فردی مورد توهین قرار بگیرد، خودش مقصر است.

خرازی:

رعایت اصل برابری و احترام متقابل، شرط لازم برای مذاکره با آمریکا است

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: رئیس‌جمهور آمریکا ترامپ به تعامل دیپلماتیک اعتقادی ندارد.ما نمی‌توانیم غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کنیم.بنابراین رعایت اصل برابری و احترام متقابل شرط لازم برای مذاکره با آمریکا است.