سلیمی نمین:
یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه ایران در رابطه با خلیج فارس و تنگه هرمز طوری عمل کرد که آمریکاییها را در یک بنبست جدی قرار داد، گفت: هر نوع اقدام به محاصره دریایی نقض آتشبس است و باید دولت پاکستان فشار بیاورد تا آنچه که دعوتکننده به آن بوده، به درستی ادامه پیدا کند ما هم ملتی نیستیم که با تهدید آمریکا صحنه را ترک کنیم. اگر آمریکاییها قلدری به خرج بدهند، ما قدرتمندانه مقابل قلدری آنها میایستیم؛ این را ثابت کردهایم.