رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: دشمن اسرائیلی نابودی وعدم ما را میخواهد؛ ما هم به دنبال اضمحلال این غده سرطانی هستیم. مسئولان در ردههای مختلف همه اتفاقنظر دارند که در برابر دشمن نباید کوتاه آمد و در این رابطه هیچ اختلافنظری وجود ندارد.
رییس قوه قضاییه به دادستانی کل کشور و سازمان بازرسی برای رسیدگی به موضوع گزارشها در مورد وقوع فساد و تبعیض در واگذاری اینترنت سفید و پرو دستوراتی را صادر کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: عناصری که مخل امنیت روانی و فیزیکی مردم هستند و با اعمال مجرمانه خود، آب به آسیاب دشمن متجاوز میریزند و پیاده نظام او شدهاند، بدانند که هیچ ارفاق و اغماضی در قبال آنها وجود نخواهد داشت.
رئیس قوه قضاییه گفت: کار رئیسجمهور سبکمغز و شیطانصفت آمریکا این روزها التماس به دیگر کشورها برای اعزام ناو و نیرو به تنگه هرمز است؛ در واقع آمریکایی که مدعی بود در عرصه نظامی ابرقدرت است، حالا کارش به دریوزگی افتاده است و این امر نشئت گرفته از صلابت نظامی و قدرت ایمان رزمندگان اسلام است.
رئیس دستگاه قضا گفت: در ماده یک قانون «تشدید مجازات جاسوسی و همکاری با رژیم صهیونیستی و کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی»، مجازات مصادره اموال و اعدام برای هرگونه اقدام عملیاتی و هرگونه فعالیت اطلاعاتی یا جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی یا گروهها و دولتهای متخاصم از جمله دولت ایالات متحده آمریکا قید شده است.
رییس دستگاه قضا گفت: دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور ما در حال جهاد مستمر هستند و با طیف گستردهای از سرویسهای متخاصم، از جمله سرویسهای جاسوسی و تروریستی رژیم صهیونیستی و آمریکا مواجهاند؛ نباید اجازه دهیم القای ضعف صورت گیرد، چرا که بسیاری از اقدامات ضدایرانی با هوشیاری این دستگاهها خنثی شده است.
به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛
رهبر انقلاب اسلامی با درخواست رئیس قوه قضائیه برای عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات دو هزار و یکصد و هشت (۲۱۰۸) نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
رئیس دستگاه قضا گفت: آنجایی که باید مجرمی را به سزای اعمالش برسانیم، اما اغماض و چشمپوشی به خرج دهیم، عین بیعدالتی است؛ همچنین آنجایی که باید دست فریبخوردهای را بگیریم و کمک کنیم تا جبران مافات کند و به آغوش اجتماع برگردد، اما دریغ ورزیم نیز از دایره عدالت خارج شدهایم.
رئیس قوه قضاییه گفت: در زمان پهلوی مردم ایران تحقیر شدند، عقب ماندند، کرامت و عزتشان آسیب دید. امام (ره) دست اجانب را کوتاه کرد و به انسانها کرامت بخشید.