قشم

قشم
واکنش قرارگاه خاتم‌الانبیا به نقض آتش‌بس:

آمریکای جنایتکار پاسخ کوبنده دریافت می‌کند

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کرد که ارتش متجاوز، تروریست و راهزن آمریکا با نقض آتش بس، یک کشتی نفتکش ایرانی و همچنین یک کشتی دیگر در حال ورود به تنگه هرمز را مورد هدف و همزمان مناطق غیرنظامی را در سواحل بندر خمیر، سیریک و جزیره قشم مورد تعرض هوایی خود قرار دادند.

از سوی سپاه منتشر شد:

نقشه محدوده جدید تنگه هرمز تحت مدیریت و کنترل نیرو‌های مسلح ایران

سپاه پاسداران محدوده جدید تنگه هرمز را که توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران کنترل و مدیریت می‌شود، اعلام کرد.

از سوی سپاه منتشر شد:

نقشه محدوده جدید تنگه هرمز تحت مدیریت و کنترل نیرو‌های مسلح ایران

سپاه پاسداران محدوده جدید تنگه هرمز را که توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران کنترل و مدیریت می‌شود، اعلام کرد.

از سوی سپاه منتشر شد:

نقشه محدوده جدید تنگه هرمز تحت مدیریت و کنترل نیرو‌های مسلح ایران

سپاه پاسداران محدوده جدید تنگه هرمز را که توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران کنترل و مدیریت می‌شود، اعلام کرد.

از سوی سپاه منتشر شد:

نقشه محدوده جدید تنگه هرمز تحت مدیریت و کنترل نیرو‌های مسلح ایران

سپاه پاسداران محدوده جدید تنگه هرمز را که توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران کنترل و مدیریت می‌شود، اعلام کرد.

دو پهپاد دشمن توسط نیروی پدافند هوایی ارتش منهدم شد

ساعاتی پیش دو فروند پهپاد دشمن متجاوز توسط سامانه‌های نیروی پدافند هوایی ارتش ساقط شد.

وزیر نیرو:

خسارات ناشی از حمله به آب شیرین‌کن قشم با موفقیت برطرف شد

وزیر نیرو در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به تشریح آخرین وضعیت تأسیسات حیاتی کشور و ابراز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین پرداخت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خبر داد:

تأمین آب اضطراری ۳۰ روستا و ۲ شهر قشم پس از حمله آمریکایی - صهیونی به تأسیسات آب‌شیرین‌کن

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از آغاز عملیات فوری برای تأمین آب اضطراری ساکنان ۳۰ روستا و ۲ شهر جزیره قشم خبر داد و گفت: پس از تخریب یکی از تأسیسات اصلی آب‌شیرین‌کن این جزیره درپی حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی و آمریکا، تأمین آب موردنیاز حدود ۴۰ هزار نفر از طریق منابع جایگزین در دستورکار قرار گرفته است.

پزشکیان:

قابل‌قبول نیست مردم در قشم و کیش فقیر باشند

رئیس‌جمهوری با تاکید بر ضرورت افزایش سرمایه‌گذاری برای ساخت آب‌شیرین‌کن‌ در مناطق آزاد، گفت: این اقدام باید با جدیت دنبال شود تا مردم مشکل تأمین آب آشامیدنی نداشته باشند. غیرقابل‌قبول است در قشم و کیش مردم فقیر باشند.