دانشجویان - صفحه 3

دانشجویان

چهار دانشجوی بازداشتی دانشگاه شهید بهشتی آزاد شدند

چهار دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی که در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌های دی‌ماه امسال بازداشت شده بودند، پس از اطلاع مسئولین دانشگاه و ارتباط با خانواده‌های دانشجویان بازداشتی، با مکاتبه رسمی رئیس این دانشگاه با رئیس قوه قضائیه آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

مشاور عالی وزیر بهداشت:

استدلال‌ها برای ضرورت پذیرش بیش از ظرفیت دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی نه درست است و نه مرتبط

مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: استدلال‌های ذکر شده در باره ضرورت تداوم پذیرش دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی بیش از ظرفیت ‎دانشگاه ‌ها، نه درست است نه مرتبط.

وزیر علوم:

هیچ تعلیق گسترده‌ای در دانشگاه‌ها رخ نداده است/آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی

وزیر علوم با بیان اینکه در حال حاضر هیچ تعلیق گسترده‌ای در دانشگاه‌ها رخ نداده است، تصریح کرد: بنای ما بر این است که دانشگاه به محیطی برای مفاهمه، گفت‌و‌گو و شنیدن دیدگاه‌های دانشجویان تبدیل شود. دانشجویان مطالباتی دارند و در برخی موارد امکان طرح دیدگاه‌های خود را نداشته‌اند؛ از این‌رو شورا‌های انضباطی می‌توانند بستری برای گفت‌و‌گو و شنیدن این نظرات باشند. البته چنانچه تخلفی بر اساس آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌ها اثبات شود، متناسب با آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد:

آزمون مجدد برای دانشجویان بازداشتی برگزار می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وضعیت دانشجویانی که به دلیل بازداشت در امتحانات غایب بوده‌اند، در حال بررسی است و برای آنها امکان برگزاری آزمون مجدد فراهم شده است.

با صدور بخشنامه‌ای از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت عنوان شد:

آغاز حضوری نیمسال دوم دانشگاه‌های علوم پزشکی از ۲ اسفندماه

بر اساس ابلاغیه صادره از سوی معاونت آموزش وزارت بهداشت، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور از روز شنبه دوم اسفندماه پذیرای حضور دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی برای آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی جاری خواهند بود و دانشگاه‌ها می‌توانند بر اساس آیین‌نامه آموزش ترکیبی «صرفاً کلاس‌های دروس نظری» را به صورت «مجازی» برگزار کنند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: خوشبختانه تعداد بازداشتی‌های ما بسیار محدود بوده است. در حال حاضر سه نفر بازداشتی داشتیم که در شرف آزادی هستند یا آزاد شده‌اند. حتی تلاش کردیم و با نامه‌نگاری و هماهنگی با دستگاه قضایی پیگیر حل مسائل آنان بودیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: خوشبختانه تعداد بازداشتی‌های ما بسیار محدود بوده است. در حال حاضر سه نفر بازداشتی داشتیم که در شرف آزادی هستند یا آزاد شده‌اند. حتی تلاش کردیم و با نامه‌نگاری و هماهنگی با دستگاه قضایی پیگیر حل مسائل آنان بودیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: خوشبختانه تعداد بازداشتی‌های ما بسیار محدود بوده است. در حال حاضر سه نفر بازداشتی داشتیم که در شرف آزادی هستند یا آزاد شده‌اند. حتی تلاش کردیم و با نامه‌نگاری و هماهنگی با دستگاه قضایی پیگیر حل مسائل آنان بودیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه سه دانشجوی بازداشتی این دانشگاه در شرف آزادی هستند، گفت: در برابر کوتاهی‌هایی که رخ داده، افراد مسئول باید عذرخواهی کنند. اگر بنده نیز قصوری داشته باشم، از مردم و دانشجویان عذرخواهی می‌کنم.