مذاکره - صفحه 3

مذاکره
روزنامه جمهوری اسلامی:

خطر بزرگ آنجاست که خردمندان نتوانند درباره هزینه‌های جنگ سخن بگویند

یک روزنامه نوشت: خطر بزرگ‌تر آنجاست که فضای عمومی چنان تنگ شود که خردمندان نتوانند درباره هزینه‌های جنگ سخن بگویند. هر صدای هشداردهنده‌ای متهم شود، هر دعوتی به عقلانیت، سازش‌کاری خوانده شود و هر تلاشی برای مفاهمه، خیانت تعبیر گردد.

روزنامه جمهوری اسلامی:

خطر بزرگ آنجاست که خردمندان نتوانند درباره هزینه‌های جنگ سخن بگویند

یک روزنامه نوشت: خطر بزرگ‌تر آنجاست که فضای عمومی چنان تنگ شود که خردمندان نتوانند درباره هزینه‌های جنگ سخن بگویند. هر صدای هشداردهنده‌ای متهم شود، هر دعوتی به عقلانیت، سازش‌کاری خوانده شود و هر تلاشی برای مفاهمه، خیانت تعبیر گردد.

روزنامه جمهوری اسلامی:

خطر بزرگ آنجاست که خردمندان نتوانند درباره هزینه‌های جنگ سخن بگویند

یک روزنامه نوشت: خطر بزرگ‌تر آنجاست که فضای عمومی چنان تنگ شود که خردمندان نتوانند درباره هزینه‌های جنگ سخن بگویند. هر صدای هشداردهنده‌ای متهم شود، هر دعوتی به عقلانیت، سازش‌کاری خوانده شود و هر تلاشی برای مفاهمه، خیانت تعبیر گردد.

روزنامه جمهوری اسلامی:

خطر بزرگ آنجاست که خردمندان نتوانند درباره هزینه‌های جنگ سخن بگویند

یک روزنامه نوشت: خطر بزرگ‌تر آنجاست که فضای عمومی چنان تنگ شود که خردمندان نتوانند درباره هزینه‌های جنگ سخن بگویند. هر صدای هشداردهنده‌ای متهم شود، هر دعوتی به عقلانیت، سازش‌کاری خوانده شود و هر تلاشی برای مفاهمه، خیانت تعبیر گردد.

روزنامه جمهوری اسلامی:

خطر بزرگ آنجاست که خردمندان نتوانند درباره هزینه‌های جنگ سخن بگویند

یک روزنامه نوشت: خطر بزرگ‌تر آنجاست که فضای عمومی چنان تنگ شود که خردمندان نتوانند درباره هزینه‌های جنگ سخن بگویند. هر صدای هشداردهنده‌ای متهم شود، هر دعوتی به عقلانیت، سازش‌کاری خوانده شود و هر تلاشی برای مفاهمه، خیانت تعبیر گردد.

مهاجری:

برخی نمایندگان چیزی از سیاست، جنگ، امنیت و مذاکره نمی‌دانند

یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید: در روزها و هفته‌های اخیر بعضی نمایندگان از جمله رئیس و سخنگو و اعضای کمیسیون‌ امنیت ملی در مصاحبه‌های خود حرفهایی در باره جنگ و… زده‌اند که نشان می‌دهد واقعا چیزی از سیاست و جنگ و امنیت و مذاکره نمی‌دانند و فقط برای کشور هزینه می‌تراشند. محتوای بیشتر اظهارنظرها این است که «من هم هستم»!

پاپ درباره تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل علیه ایران:

باید به میز مذاکره بازگردیم

رهبر کاتولیک‌های جهان در اظهاراتی با تاکید بر لزوم بازگشت آمریکا و ایران به میز مذاکره، گفت که تجاوز علیه ایران عادلانه نیست.

سلیمی نمین:

مخالفان مذاکره فهمی از «حکمرانی» ندارند

تحلیلگر سیاسی اصولگرا گفت: بخشی از نیروهای اصولگرا فهمی از مقوله «حکمرانی» ندارند. در حکمرانی باید تمام آحاد جامعه را در نظر گرفت، نه فقط قشری که تجارب رفتارهای آمریکایی ها را دارند.

هاشمی‌طبا:

تصور نمی‌کنم با مذاکره مساله ما با آمریکا به صورت کلی و اساسی حل شود

معاون رئیس دولت اصلاحات گفت: من تصور نمی‌کنم با مذاکره مساله ما با امریکا به صورت کلی و اساسی حل شود. من منکر مذاکره کردن در صورت تصمیم و تایید کلی نظام نیستم، اما در حالتی فراتر از این ماجرا ما باید برای یک درگیری نظامی و غیرنظامی طولانی مدت با امریکا و اسراییل آماده باشیم.

ادعای کیهان:

اگر مذاکره کنیم جنگ می‌شود؛ مذاکره نکنیم جنگ نمی‌شود

کیهان نوشت: دشمن اگر همچنان نشانه‌های قدرتمند استقامت را از ما دریافت کند، قطعاً عقب‌نشینی می‌کند. 

واعظی:

تندروها با مذاکراتی که به تأیید رهبری رسیده مخالفت می‌کنند

رییس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه گفت: تندروها با مذاکراتی که به تأیید رهبری رسیده مخالفت می‌کنند، به گمان من این واکنش‌های سلبی پدیده تازه‌ای نیست و سابقه‌ای طولانی در عرصه سیاسی کشور دارد.

فرید زکریا:

نخبگان آمریکایی از مذاکره‌ای که مشروعیت ایران در صحنه جهانی را افزایش دهد هراس دارند

ستون‌نویس واشنگتن‌پست نوشت: اگر واشنگتن با تهران مذاکره کند، ناگزیر باید وارد فرآیند بده بستان شود و تنش‌ها کاهش پیدا کند. مهم‌تر از همه این است که مذاکره به معنای پذیرش نوعی مشروعیت برای جمهوری اسلامی ایران است که در صحنه جهانی به رسمیت شناخته می‌شود اما این موضوع برای بخشی از نخبگان آمریکایی پذیرفتنی نیست.

نماینده مجلس:

به هیچ عنوان با آمریکایی‌ها در موضوع هسته‌ای مذاکره نمی‌کنیم

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا موضع جمهوری اسلامی درباره موضوعات هسته ای مانند گذشته است یا خیر افزود: نظر قاطع جمهوری اسلامی همین است که رهبر عالی جمهوری اسلامی اعلام کرده، ما به هیچ عنوان با آمریکایی‌ها در مورد هسته‌ای صحبت و مذاکره نمی‌کنیم. این را قاطعانه اعلام کرده‌اند.

جلیلوند:

این که بگوییم به دلایلی منطقی ترامپ حمله نمی کند، اشتباه است

یک تحلیلگر سیاسی معتقد است این که بگوییم به دلایلی منطقی ترامپ حمله نمی کند، اشتباه است. اگر قرار بود بر اساس منطق جاری اقدامات ترامپ را تحلیل کنیم، اساسا هیچ غافلگیری هم در کار نبود. از دید من جنگ اجتناب ناپذیر است و احتمال آن بسیار زیاد است.

ترامپ:

از پاسخ ایران خوشم نیامد!

رئیس جمهور آمریکا پاسخ ایران برای مذاکره را غیر قابل قبول خواند.

ترامپ:

از پاسخ ایران خوشم نیامد!

رئیس جمهور آمریکا پاسخ ایران برای مذاکره را غیر قابل قبول خواند.

ترامپ:

از پاسخ ایران خوشم نیامد!

رئیس جمهور آمریکا پاسخ ایران برای مذاکره را غیر قابل قبول خواند.

ترامپ:

از پاسخ ایران خوشم نیامد!

رئیس جمهور آمریکا پاسخ ایران برای مذاکره را غیر قابل قبول خواند.

مخالفت شریعتمداری با مذاکره:

تنها زبان موشک راهگشاست

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه عقب‌نشینی ترامپ در برابر ایران نشان داد دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد، گفت: برای مقابله با محاصره دریایی نیز تنها زبان موشک راهگشا است و نه مذاکره.

نماینده مجلس:

چگونه برخی می‌گویند برای ترامپ دیوانه پنجره خروج ایجاد کنیم؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن انتقاد از برخی درباره ایجاد پنجره خروج برای دونالد ترامپ، گفت: ما پنجره خروج برای دشمن جنایتکار، قاتل امام شهیدمان و قاتل کودکان مینابی درست نمی‌کنیم. حتما جمهوری اسلامی ایران این کار را نخواهد کرد.