سخنگوی وزارت خارجه ایران:
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه دفاع کنیم، چه ابزارهای استفاده کنیم و چگونه دشمن را پشیمان کنیم که دیگر چنین تجاوزاتی را انجام ندهد بر عهده مراجع صلاحیت دار است. نیروهای مسلح ما به خوبی میدانند که چگونه از کیان کشور دفاع کنند و این موضوعی است که در سطح نیروهای مسلح بررسی میشود.