با انتشار اخباری مبنی بر واگذاری سهام عدالت به جاماندگان، برخی سودجویان مجددا اقدام به ارسال پیامکهای جعلی سهام عدالت کردهاند که در این راستا، سازمان خصوصویسازی هشدار داد و اعلام کرد که فعلا هیچ برنامهای برای واگذاری سهام عدالت به جاماندگان وجود ندارد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی سهام عدالت این است که دولت باید شرکتهایی را در اختیار داشته باشد که بخواهد سهام آنها را در قالب سهام عدالت به مردم واگذار کند.
شرکت سپردهگذاری مرکزی اعلام کرد که به دلیل تکمیل نشدن واریز سود سهام عدالت از سوی برخی شرکتهای سرمایهپذیر، فرصت ثبتنام جاماندگان برای دریافت این سود تا روز جمعه، ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ تمدید شده است.
افرادی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکردهاند میتوانند تا تا ۲۴ ساعت آینده (۲۰ اسفندماه) با ثبتنام در سامانه سجام برای دریافت آن اقدام کنند.