محمدصادق کوشکی

محمدصادق کوشکی
کوشکی:

نباید آتش‌بس را می‌پذیرفتیم، الان اهرم فشاری نداریم

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: نباید آتش‌بس را می‌پذیرفتیم، چون الان هیچ اهرم فشاری نداریم که آمریکا را مجبور کنیم به تعهداتش عمل کند.