رشیدی کوچی:
یک نماینده سابق مجلس گفت: چرا درس نمیگیریم؟ چرا عدهای نمیخواهند بفهمند؟ آیا حتماً باید بقیه عزیزان نیز ترور شوند تا این افراد حماقت خود را بفهمند؟ اینکه چرا اینقدر اختلاف ایجاد کردند، چرا اینقدر توهین کردند، چرا اینهمه شبهه ایجاد کردند؟ به نظر من اینها هیچ تفاوتی ندارند؛ یکی در لباس اینترنشنال و مزدور این کارها را انجام میدهد، و یکی در لباس ارزشی و بچهحزباللهی همین عملکرد را دارد. ما از این افراد در زمان جنگ تحمیلی هم کم نداشتیم؛ کسانی که در نیروهای خودی بودند، اما گرای نیروها را به دشمن میدادند.