رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از افزایش یک ماهه طول ترم دانشجویان رشتههای پزشکی خبر داد و گفت: امتحانات پایان ترم دانشجویان نیز قطعا به صورت «حضوری» برگزار میشود.
مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت از تداوم ظرفیت ۱۶ هزار نفری پذیرش تا سه سال آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر تصمیم جدیدی برای تغییر آییننامهها یا افزایش ظرفیت اتخاذ نشده است.