دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: ما امروز با یک مشکلی در ایران و به نوعی در جهان مواجه هستیم و آن این است که در ایران، شخصیتهای ملی و در جهان شخصیتهای بینالمللی کم داریم و همان تعداد کم را هم قدر نمیدانیم و برای آنها احترام قائل نیستیم.
فعال سیاسی اصولگرا با تأکید بر اینکه «جنگ و دیپلماسی دو روی یک سکه هستند، گفت: اگر دوقطبی شکل بگیرد «بد باختهایم» و در عین حال مدعی شد خسارتهای پسابرجام حاصل عملکرد تندروهاست که امروز دو اتوبوس هم بیشتر نیستند و حتی دفتر رسمی ندارند.