یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: بدجنسی و بدسگالی و سفاهت هم انگار انتها ندارد! از تخریب بندرگاهها و اسکلهها و منابع نفتی و انرژی مردم ایران چه گیر این جماعت میآید که برای آن لهله میزنند؟
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در اخطار به رژیم متجاوز و شکست خورد آمریکا تاکید کرد: درصورت حمله به زیرساخت های انرژی تمام زیرساخت های انرژی منطقه نابود خواهند شد.