ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۱۶ اعلام کرد: «۱۳ فروند از انواع پهپادهای پیشرفته امکیو ۹، هرمس و اوربیتر توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی طی ۲۴ ساعت گذشته، منهدم شد.
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: ادامه شیطنت و فریبکاری آمریکاییها میتواند به قیمت فروپاشی کلیه زیرساختهای نظامی و اقتصادی منطقه منجر میشود.