ربیعی:
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: مطابق با کنوانسیونهای بینالمللی، متجاوز موظف به پرداخت غرامت جنگ است. هیچکدام از این خواستهها غیرقانونی، غیرمنطقی یا زیادهخواهانه نیستند. با وجود این، باتوجه به همه این ملاحظات، به نظر میرسد که ایران باید درنهایت به دنبال دستیابی به آتشبس به هر شکل ممکن باشد، زیرا گسترش دامنه جنگ به نفع هیچکدام از طرفین و به ویژه به نفع ایران نخواهد بود.