سخنگوی ارتش گفت: پس از انقلاب اول و بیرون راندن شاه و انقلاب دوم و اخراج آمریکا از ایران، امروز آمریکا را از کل منطقه بیرون خواهیم کرد و بساطش برای همیشه از این منطقه برچیده خواهد شد.
سخنگوی ارتش گفت: جنگ فعلی «دور ایستا» است، زیرا دشمن جرات جلو آمدن را نداشته و از دور با ما جنگیده، اگر پای آمریکاییها به یکی از جزایر ما برسد، حتماً آنها را در همان جزایر مورد هدف قرار میدهیم؛ چه برسد در خاک کشورهای دیگر.
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای دفاع از کشور آمادگی کامل داریم، گفت: دسترسی ما به پایگاههای آمریکا آسان است و این موضوع، آسیبپذیری آنها را افزایش داده است.