سخنگوی ارتش

سخنگوی ارتش
سخنگوی ارتش:

اجازه نمی‌دهیم تسلیحات آمریکایی وارد پایگاه‌های منطقه شود

سخنگوی ارتش گفت: پس از انقلاب اول و بیرون راندن شاه و انقلاب دوم و اخراج آمریکا از ایران، امروز آمریکا را از کل منطقه بیرون خواهیم کرد و بساطش برای همیشه از این منطقه برچیده خواهد شد.

سرتیپ اکرمی‌نیا:

دشمن جرات جلو آمدن را نداشته و از دور با ما جنگیده است

سخنگوی ارتش گفت: جنگ فعلی «دور ایستا» است، زیرا دشمن جرات جلو آمدن را نداشته و از دور با ما جنگیده، اگر پای آمریکایی‌ها به یکی از جزایر ما برسد، حتماً آن‌ها را در همان جزایر مورد هدف قرار می‌دهیم؛ چه برسد در خاک کشور‌های دیگر.

اکرمی‌نیا:

دسترسی ما به پایگاه‌های آمریکا آسان است

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای دفاع از کشور آمادگی کامل داریم، گفت: دسترسی ما به پایگاه‌های آمریکا آسان است و این موضوع، آسیب‌پذیری آنها را افزایش داده است.