سخنگوی ارتش گفت: پس از انقلاب اول و بیرون راندن شاه و انقلاب دوم و اخراج آمریکا از ایران، امروز آمریکا را از کل منطقه بیرون خواهیم کرد و بساطش برای همیشه از این منطقه برچیده خواهد شد.
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای دفاع از کشور آمادگی کامل داریم، گفت: دسترسی ما به پایگاههای آمریکا آسان است و این موضوع، آسیبپذیری آنها را افزایش داده است.