وزیر علوم تأکید کرد:
وزیر علوم با تأکید بر ضرورت ساماندهی فرآیند جذب اعضای هیئت علمی گفت: باید بپذیریم در سالهای گذشته بیانضباطیهایی در این حوزه وجود داشته و یکی از مهمترین اهداف ما، پایش و انتظامبخشی به نظام آموزش عالی است. جذب اعضای هیئت علمی باید مبتنی بر نیازسنجی دقیق دانشگاهها و متناسب با اولویتهای واقعی آموزش عالی کشور انجام شود.