بهروز بهزادی

بهروز بهزادی
بهزادی:

دستِ روزنامه‌نگارهای ما بسته است

یک روزنامه‌نگار اصلاح طلب می گوید: متاسفانه درآمد بچه‌های مطبوعات با درآمدهای جامعه یکسان نیست، به یاد دارم زمانی که در آمریکا تحصیل می‌کردم به ما می‌گفتند که درآمد یک روزنامه‌نگارِ خوب به اندازه وکیلِ خوب است، وکلا درآمدهای خوبی در جامعه آمریکا دارند و کسی هم که روزنامه‌نگار می‌شود باید همان‌قدر درآمد داشته باشد، این ناشی از دستِ بازی است که روزنامه‌نگار دارد، روزنامه‌نگار می‌تواند به قول آنها «چلنج»(روشنگری) کند، خبر را داغ کند، اما دستِ روزنامه‌نگارهای ما در این‌جا بسته است.

بهروز بهزادی در گفت‌وگو با اصلاحات نیوز:

مسئولان ما «رسانه» را نامحرم می‌دانند / گویی اهالی رسانه به آن‌ها بدهکار هستند

مدیرمسئول روزنامه اعتماد با بیان اینکه رسانه در کشور ما با قهرمسئولان روبرو و یک نامحرم تشخیص داده شده است، اظهار کرد: مسئولان کشور باید رسانه را بفهمند و اگر با وظایف رسانه آشنایی ندارد آن را از فعالان رسانه و متخصصان این حوزه بیاموزند. به‌گونه‌ای با رسانه برخورد می‌شود که گویی به این دولت و حکومت بدهکار هستیم؛ ما اهالی رسانه، دشمن دولت، حکومت و کشور نیستیم و وظیفه ذاتی خودمان را انجام می‌دهیم، اما مسئولان نمی‌دانند این وظایف چیست و اینگونه رفتار می‌کنند.

بهروز بهزادی در گفت‌وگو با اصلاحات نیوز:

مسئولان ما «رسانه» را نامحرم می‌دانند / گویی اهالی رسانه به آن‌ها بدهکار هستند

مدیرمسئول روزنامه اعتماد با بیان اینکه رسانه در کشور ما با قهرمسئولان روبرو و یک نامحرم تشخیص داده شده است، اظهار کرد: مسئولان کشور باید رسانه را بفهمند و اگر با وظایف رسانه آشنایی ندارد آن را از فعالان رسانه و متخصصان این حوزه بیاموزند. به‌گونه‌ای با رسانه برخورد می‌شود که گویی به این دولت و حکومت بدهکار هستیم؛ ما اهالی رسانه، دشمن دولت، حکومت و کشور نیستیم و وظیفه ذاتی خودمان را انجام می‌دهیم، اما مسئولان نمی‌دانند این وظایف چیست و اینگونه رفتار می‌کنند.

بهروز بهزادی در گفت‌وگو با اصلاحات نیوز:

مسئولان ما «رسانه» را نامحرم می‌دانند / گویی اهالی رسانه به آن‌ها بدهکار هستند

مدیرمسئول روزنامه اعتماد با بیان اینکه رسانه در کشور ما با قهرمسئولان روبرو و یک نامحرم تشخیص داده شده است، اظهار کرد: مسئولان کشور باید رسانه را بفهمند و اگر با وظایف رسانه آشنایی ندارد آن را از فعالان رسانه و متخصصان این حوزه بیاموزند. به‌گونه‌ای با رسانه برخورد می‌شود که گویی به این دولت و حکومت بدهکار هستیم؛ ما اهالی رسانه، دشمن دولت، حکومت و کشور نیستیم و وظیفه ذاتی خودمان را انجام می‌دهیم، اما مسئولان نمی‌دانند این وظایف چیست و اینگونه رفتار می‌کنند.

بهروز بهزادی در گفت‌وگو با اصلاحات نیوز:

مسئولان ما «رسانه» را نامحرم می‌دانند / گویی اهالی رسانه به آن‌ها بدهکار هستند

مدیرمسئول روزنامه اعتماد با بیان اینکه رسانه در کشور ما با قهرمسئولان روبرو و یک نامحرم تشخیص داده شده است، اظهار کرد: مسئولان کشور باید رسانه را بفهمند و اگر با وظایف رسانه آشنایی ندارد آن را از فعالان رسانه و متخصصان این حوزه بیاموزند. به‌گونه‌ای با رسانه برخورد می‌شود که گویی به این دولت و حکومت بدهکار هستیم؛ ما اهالی رسانه، دشمن دولت، حکومت و کشور نیستیم و وظیفه ذاتی خودمان را انجام می‌دهیم، اما مسئولان نمی‌دانند این وظایف چیست و اینگونه رفتار می‌کنند.

بهروز بهزادی:

«خبر» در دنیای امروز از «نان شب» واجب‌تر است

مدیرمسئول روزنامه اعتماد تاکید کرد: در دنیایِ امروز ما از خوراک واجب‌تر خبر است. اصطلاحا خوراک و تغذیه به هرحال لقمه‌ای است که گیر می‌آید، اما خبر اینطور نیست. این‌عدم انتشار خبر است که افراد را در سرگردانی قرار می‌دهد.