دورکاری

دورکاری

فعالیت ادارات تهران در هفته دوم جنگ مشخص شد/دورکاری بانوان تا اطلاع ثانوی

استانداری تهران اعلام کرد: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

عبدالله باباخانی:

روزانه چند میلیون تُن سم وارد هوا می‌شود

یک تحلیلگر ارشد و بین المللی حوزه انرژی می گوید: این میزان مازوت که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار سمی و خطرناک است. بنابراین روزانه چند میلیون تُن سم در هوای کشورمان وجود دارد. فراورده هایی که به جای گاز در بخش تولید برق استفاده می کنیم نیز گازوئیل است و این هم خطرناک است. درواقع این فراروده ها نیز فاقد استاندارد است.

سازمان استخدامی اعلام کرد:

اولویت دورکاری، با کارمندان دارای، بیماری زمینه‌ای و بانوان باردار

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: کارمندان دستگاه‌های اجرایی در تهران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه چهارم و پنجم آذر با نظر مدیر آن دستگاه به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند.