دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که با توجه به همزمانی آغاز ترم با ماه رمضان، دروس نظری نیمسال دوم در همه مقاطع تا پایان سال ۱۴۰۴ به شکل مجازی برگزار میشود.
براساس «شیوه نامه بهره گیری از آموزش الکترونیکی در دورههای حضوری» از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰۵، تنها اساتیدی مجاز به برگزاری کلاسهای الکترونیکی خواهند بود که گواهی معتبر داشته باشند.
کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تعطیلی مهدکودک و پیش دبستانیها و غیرحضوری شدن کلاس درس مدارس ابتدایی شهر و استان تهران به استثنای شهرستانهای فیروزکوه و دماوند برای دوشنبه و سه شنبه ۶ و ۷ بهمن ماه خبر داد.
دانشگاههای شهید بهشتی، علامه طباطبائی، الزهرا، تهران، صنعتی شریف، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، خوارزمی و علم و فرهنگ، امروز با صدور اطلاعیههای جداگانهای اعلام کردند که امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۵- ۱۴۰۴ آنها در مقطع کارشناسی به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.