معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راهاندازی یک شبکه ارتباطی منسجم میان سطوح مختلف مدرسه و خانواده گفت: معلمان با دانشآموزان، مدیران با خانوادهها و رؤسای ادارات با مدیران مدارس، ارتباط مستمر تلفنی و مجازی برقرار کردند تا پیام اصلی ما به خانوادهها این باشد که “در کنار شما هستیم” و نگرانیهایشان کاهش یابد.